Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Ska se om jag orkar få ihop den ikväll så börne får prova den imorgon, jag tror han är nyfiken och spänd på ännu en tyska!
Silwer skrev:Bra bilder.
Kallblnering, vad ör det och hur ser det ut, jag har tyvärr enbart varit involverad i blånering i ugn.
Är det det detaljer du blånerar?
Batistuta skrev:Lägger man ner lite mer jobb så fungerar kallblånering rätt bra. Efter kallblåneringen kan man putsa upp den så det ser nästan ut som original men det kräver rätt mycket jobb.
Batistuta skrev:Lägger man ner lite mer jobb så fungerar kallblånering rätt bra. Efter kallblåneringen kan man putsa upp den så det ser nästan ut som original men det kräver rätt mycket jobb.
börne skrev:Visa upp din AA TX200 Bati med före & efter bilder... för att va kallblånering så är det fan ett bra resultat, sen får alla andra säga vad dom vill.
Inte lika hållbart vilket väl ingen heller tror, men det ser bra ut på den bössan.
Har inte bilder på den i nya datorn.
Om jag minns rätt nu så saknade den väl all blånering.
Hittade dessa i en tråd.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:ok dvs jag måste ta reda på hur detta "jobb" går till?
Det är sällan värt att fråga nåt här, men det är säkerligen mitt egna fel.
Vi kan kanske ensas om att jag slösar bort min tid här om historik osv, det är inte av intresse iaf.
Ja ber om ursökt för allt jag dragit upp, jag misstog mig, inget är möjligt åt andra hållet.
Och jag har inte haft några krav, men jag vill gärna att de här roliga gubbarna påpekar fel i det jag skrivit.
Du hade hitta et helt nytt okänt Haennel SSP, tck som fan hahaha
Jag kan inte visa bilder etc, nej såklart inte det här är ju bar att du kränger de där.
Jag har nog inget med allt det här att göra, det är svårt nog att få fart på nåt.
Nitro har rätt, det kvittar vad vi gör det kommer inte räddda forumet, som vi ser görs noll ändringar.
Vem bryr sig känner jag, fina vapen får jag hålla med om men det kan ju jag tycka för det förstår inte de ledande ett skit om.
Lycka till, men jag inser att min medverkan är värdelös för att jag inte köper saker,och det är ok
Jag slutar helt med sånt helt enkelt, och kanske delatar i VM med en gammal LGV om jag har råd hehehe.
Ha det bra.
Silwer skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Blånering på pipändens döljare, men gjord i ugn, slitstarkt men lätt brunaktigt.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster