Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Gordon skrev:Självklart är det så, vilken idiot man är... Blev helt låst i min tankebana på grund av hållaren...
Rapplig, svårinställd och nu dessutom värdelös, åtminstånde för denna kikaren...
För att följa länken så måste du registera dig.
Gordon skrev:Självklart är det så, vilken idiot man är... Blev helt låst i min tankebana på grund av hållaren...
Rapplig, svårinställd och nu dessutom värdelös, åtminstånde för denna kikaren...
Gordon skrev:Ok kan vara så att jag har plusmodellen, vilket gör att denna blir lite instabil... Bästa hade väl varit att använda min gamla S4:a och sedan dedikera denna raritet till detta... Filmerna kan man ju kasta över via blåtand.
Batistuta: Hur får du din att lira ? Vilket sikte har du ?
Hoppas få till min Crown att leverera 110-120 Joul och då gäller det ju att kunna se hur ammunitionen beter sig. Jag tror stenhårt på att det är av ren
konservatism att vi inte har överljudsprojektiler...
Låg dessutom och tittade på Airgunshow i USA och det är mycket nyheter som kommer men fortfarande är det ingen bössa som riktigt är där... Hatsan kom med sin kanon Piledriver men det är en enpetare oregulerad och den ser dessutom ut som Skywalkers backupvapen.
Varför gör ingen en oregulerad regulator... dvs två tankar en 300bars och en regulator som släpper över 250 bar till en mindre drivtank...
Jag ska inte vara sjuk jag får för mycket tankar...
Gordon skrev:Hoppas få till min Crown att leverera 110-120 Joul och då gäller det ju att kunna se hur ammunitionen beter sig. Jag tror stenhårt på att det är av ren
konservatism att vi inte har överljudsprojektiler...
JonasW83 skrev:Det är lite det jag är inne på, gå ned i vikt på kulorna och kör helst slugs. Då bör du kunna nå 300m/s utan större problem om bössan fixar 80J och få en fin kulbana.
Batistuta skrev:Jag har två stativ, ett bara för mobil och ett kombinerat kamera/mobil bägge sitter stadigt när man provar dom. Eller rättare sagt stadigt nog.
Gordon skrev:Batistuta: Var fick du tag i den modellen som man trär över siktet... Kollade igenom Ebay men hittade inget som liknar... Förmodligen fel sök för det borde finnas massor....
Batistuta skrev:Gordon skrev:Batistuta: Var fick du tag i den modellen som man trär över siktet... Kollade igenom Ebay men hittade inget som liknar... Förmodligen fel sök för det borde finnas massor....
Jag köpte den begagnad av någon luftkille för säkert 6-7 år sedan men jag tycker det borde finnas liknande till salu nu med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster