Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:hittar inte mailkorrespondensen nu som jag haft med min kinaman... men han sa att
För att följa länken så måste du registera dig.
går utmärkt... och med denna oljan kör jag nu sen flera år tillbaka i min Yong Heng
ZuumoO skrev:Jag köpte en flaska på swedol.
52 bananer
För att följa länken så måste du registera dig.
atte69 skrev:46 hydraulolja finns på typ lantmännen...lastbil/traktor verkstäder samt på dom flesta någorlunda välsorterade tappar.. 32 olja är tunnare än 46 ..dessa är oftast av mineraltyp... antar att den bara skall smörja kul/rullager i "vevhuset" Atf olja är ju en hydraulolja i botten fast ned högre belastningsindex .. så vid liten åtgång kan du ju välja ex en
atf med låg friktionsgrejs i ...typ vanlig dextron3.. bättre än vanlig hydraulolja som är en rak olja utan sulfider å annat jox ochobetyligt dyrare i mindre mängd....A...
Chris skrev:det kvittas ju ... handlar om väldig små mängder...
köpte en 4l dunk samtidigt som kompressorn och den kommer räcka livet ut antar jag... minns inte riktigt vad kompressorn rymmer... kanske 200ml... byter 2 gånger om året... kanske nu när pcp-interesset har svalnat bara 1 gång... men jag kollar givetvis oljenivån och när den börjar blir gråaktig
Silwer skrev:Ok ltååter uaf bra.
Jabsje jan jag aldrig mer skjuta luftgevär, men om jan en spn här pump ge mig mycket.
Chris skrev:Grattis till den blåa kinesen... det är samma som jag har.
skånepåg skrev:ingen som såg mitt inlägg
fram med länkar, vart köper ni de blå kineserna?
är den hållbar? och hur funkar avskiljning med luft/fukt?
Clumber skrev:Hoppades att fyllslangen från fx-pumpen skulle passa på filtret som följde med ,men närma skjuter ingen hare .
Är det någon som vet vad det är för gängor på fx-nippeln så jag kan byta ut snabbkopplingen som är på filltret som följer med Y-H kompresson.
börne skrev:Clumber skrev:Hoppades att fyllslangen från fx-pumpen skulle passa på filtret som följde med ,men närma skjuter ingen hare .
Är det någon som vet vad det är för gängor på fx-nippeln så jag kan byta ut snabbkopplingen som är på filltret som följer med Y-H kompresson.
FX använder 1/8″ BSP som dom flesta andra.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst