Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Oden skrev:Kan ta ett "blandställ" med sidospännare till då.
För att följa länken så måste du registera dig.
Uppifrån men det kan väll de flesta se![]()
Webley Tracker bokstock cal .177
Webley Tracker valnöt .22
Har ett gäng Tracker alla i .22 utom den ovan och måste säga att alla av dom har en själ som jag tycker är viktigt i alla VAPEN. Om man skjuter 1 skott med varje så känns alla olika.
Sedan då
Air Arms Mistral .22
Air Arms Ex88 .22.
Båda AA bössorna är trevliga och gedigna bekantskaper. Dom verkligen andas kvalité och fungerar typ som utverka till trots sin ålder,
Tex EX88 är ju nu 32 år orörd skjuten mycket med men skjuter som en Gud!
Webley Viscont Dl .22
Tracker med lång pipa typ.. Skjuter likt en Tracker, lång pipa tycker inte påverkar precisionen något speciellt mot en Tracker.
Sista bössan då en tysk bastard![]()
Diana 52 .22 från 1989.
Denna bössa är rejält tunad med tanke på skjutbarhet och är något som jag kallar en pointer. Mao så träffar du det du pekar på, skjuts mycket med denna på grund av det.
PLUTTE skrev:Oden skrev:Du har det bra, jag har en fru som tycker att det är bättre att ha alla 4 barns fotografier i olika åldrar uppe än mina "fula" bössor!![]()
Silwer skrev:Jag tänkte köoa en superstar .25 men det hade bluvit en. Mk2 då visste inte ens att det fanns mk1 i sverige
.
Chris skrev:även om det är en fin pistol, så passar den inte så riktig in i tråden om fjädergevär
börne skrev:Chris skrev:även om det är en fin pistol, så passar den inte så riktig in i tråden om fjädergevär
Man behöver inte anmärka på ett litet OT inlägg... slappna av.
Silwer är såklart glad över att en gammal forumvän börjat skriva lite igen & det är ju ganska tydligt att han vill berätta för denna att han numera bara skjuter med denna pistol, tycker jag att man kan låta honom göra utan att anmärka.
Martin skrev:Oden, din samling verkar fantastisk
Härligt att se
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Chris skrev:Martin skrev:Oden, din samling verkar fantastisk
Härligt att se
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Håller med fullständigt!
gubbe skrev:Helt makalös samling du har Oden.
Batistuta skrev:gubbe skrev:Helt makalös samling du har Oden.
Håller med, helt makalös samling Oden.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster