Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dagevert skrev:FWB, Walther, Steyr,finnes mange produsenter av matchvåpen om du er villig til å betale!
Nitro skrev:Jag hade valt en gammal FWB fjäder modell 65 tror jag de heter för typ 3-4000:- eller så hade jag tagit steget upp till någon pcp från tidigare nämnda märken.
Siratsia skrev:Har Steyr LP50 RF.
Extremt nöjd och värd varenda krona.
Skjuter mest krut men har alltid med mig min Steyr och skjuter tokigt nog bättre med den på 25m än med min FWB AW93 .22lr.
Har tyvärr inte erfarenhet av de andra.
Kom väl nu nyligen ut HW44 pcp som tål kollas upp o kostar ”bara” 7-8k. (Ser lite “hög” ut från grepp till sikten men måste inte vara ett problem iof.j
Nitro skrev:Denna hade varit kul att höra något om
HW44
För att följa länken så måste du registera dig.
Henno3 skrev:När du googlat dig fram till vad du vill ha, så är det bara att scanna av eGun till rätt objekt dyker upp.
Här är några olika jag hittade nu beroende på vad du vill ha. SSP, Co2, PCP....
Fantastiska pistoler alla tre, och dessa är bara toppen av ett isberg på eGun.
Nitro skrev:Denna hade varit kul att höra något om
HW44
zpiff skrev:Jag köpte en höger FWB 65 och en vänster Rink kolv, visst 2 000 kr extra för kolven. :-/
bebbe skrev:Dom som har erfarenhet utav Steyer LP50 RF Compact.
Hur är det med storlekarna på handtagen? Jag har rätt små händer (runt 8-9 på handskar) är det small som gäller eller är det mer för barnhänder?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Henno3 skrev:bebbe skrev:Dom som har erfarenhet utav Steyer LP50 RF Compact.
Hur är det med storlekarna på handtagen? Jag har rätt små händer (runt 8-9 på handskar) är det small som gäller eller är det mer för barnhänder?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag har väl cirka 9-10 i handskar och lånade hem både L och M när jag köpte min LP50, och jag tog L, så jag tror absolut att S blir för litet. Skall du köpa en lös kolv till en Steyr oavsett modell så sänder gärna Staffans vapen flera för dig att prova. Bara att sända tillbaka dom som inte passar.
Grönberg skrev:Jag har en Steyer LP 10. Jag har storlek 9 1/2 på handskar. Kolvstorlek M passar mig perfekt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster