Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Ok! Misstänker dock att det kommer ta lite tid innan det sitter i ryggmärgen med låset?
Det är väl som med beartrapen på en AA TX200HC, man tänker på det dom första gångerna sen blir det en del av laddningen & man tänker inte ens på det. Det blir ett inövat extra moment bara-
Batistuta har en HW35E & den är riktigt fin med valnöten, ett val man skulle vilja kunna göra på alla HW.
Silwer skrev:Jo men nu är de nedsmälta så inte mängder av brott ska hända.
Det glädjer mig hur polisen arbetar vettigt och inte slösar tid på i det närmaste verkningslösa saker för att få bort vapnen från gatorna.
Att de ser till att luftvapen, skurkvaonet nr1 måste bli närmast omöjliga att äga på licens.
Tummen upp.
Sako Finnbear skrev:den modifierade tripoden
börne skrev:Sako Finnbear skrev:den modifierade tripoden
Du får ju släppa stödhjulen snart![]()
Silwer skrev:Jo vem har sånt där känner jag ok en gång i tiden hade ju rörskyttarna en enbent gaffel de alltid la upp bössan på men fasen de vapnen är tunga med en meter pipa typ.
Finns iofs spnt udag med en enpod som är enkel att ha med sg, sp det jan jag ta för trolugt haha.
Öh skjut du jag skojar mest, men ut ill 25m fan nu nuddar nästan pipan tavlan.
25rar man ju tom utan annat ön järnsikten så här, sen ok om det inte blur fem skott i ett hål det får jag janske erkänna.
Men har såklart testat, 25är kagomavstånd utan kkarsikte för iaf mig IM jag kan få minsta stöd.
Sako Finnbear skrev:börne skrev:Sako Finnbear skrev:den modifierade tripoden
Haha! Jag kan villigt erkänna att jag suger på frihandsskytte.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:börne skrev:Sako Finnbear skrev:den modifierade tripoden
Haha! Jag kan villigt erkänna att jag suger på frihandsskytte.
Vem gör inte det
Silwer skrev:Mins förr när fler var på tja något lägre stadium.
Vi utmanade varann på 25m ståpende utan stöd och en del sånt ich folk skickade in bilderna utan att skämmas.
Men nåt var skumt i en sån tävling det var udda antal skott mins jag rätt kul när man inte har verkliga vänner att skjuta med.
Batistuta skrev:Silwer skrev:Mins förr när fler var på tja något lägre stadium.
Vi utmanade varann på 25m ståpende utan stöd och en del sånt ich folk skickade in bilderna utan att skämmas.
Men nåt var skumt i en sån tävling det var udda antal skott mins jag rätt kul när man inte har verkliga vänner att skjuta med.
"Utmaning stående skytte 25 meter"
Tyvärr är bilderna på resultaten borta![]()
viewtopic.php?f=6&t=11599&p=188058&hilit=utmaning+25m#p188058
Sako Finnbear skrev:Då var även rem No:2 klar!
Här har jag gjort en tunn kantlinje runt remmen som synes, och har även behållt denna
lite mer naturfärgad.
Här är kantlinjen gjord och remmen obehandlad:
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster