Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Helikopter skrev:Nytt idag att man slutar provta alla utom de i riskgruppen. Lite märkligt beslu. Beroro det på rersursbrist? I villke fall betyder det ju också att all smittspårning läggs ner. Fri spridning from nu.
Helikopter skrev:Så ser min silverring ut efter några dagar med väteperoxidenVar helt blank innan.
Henno3 skrev:Jag blir tårögd när jag både här och på alla andra forum, oavsett inriktning läser om tips och råd kring hindrande av smittspridning. Äntligen har människor fått upp ögonen för det beteende alla borde ha i en normal samhällssituation 365 dagar om året!
Keep up the god work!
...som jag tidigare sagt. Även om situationen är knepig och allvarlig så är det en nyttig läxa för mänskligheten. Hoppas bara ”vi” tar lärdom av detta!
gubbe skrev:Får ibland känslan att det är bättre att bli sjuk nu medans vården fortfarande fungerar.
bebbe skrev:Vet inte, men det talas om att planen är att så många som möjligt skall smittas?
Något om att vi skall bygga upp ett eget försvar?
Att vanliga människor klara av corona och kommer efter sin smitta kunna bli friska själva. Genom att inte testa andra än dom som är i riskgruppen frigör man resurser för att ha till just den?
Är det kan hända våran regering som försöker vända sitt misslyckande till egen fördel? Typ påstå att detta var en medveten strategi.... Eller är det en smart strategi för att minimera antalet döda?
Skickat från min iPad med Tapatalk
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster