Tracker har ju föregångaren Osprey med tex, men de fanns nog inte i Sverige, den hade tapoladdningen med fast pipa så att säga förd in i modern tid.
Longbow ich Tomahawk sägs vara trevluga vapen men Webley haltade ju och Hatsan köpte ich turkbygda vapen räknas ej till Webley imo de försökte ju bygga bla Patriot själva, skräp rent mekaniskt var kontentan, de hade inte folk som kunde finmekanik för fem öre.
Därför fanns de nämnda pipbrytarna som då är olika stora modeller rätt kort tid enbart.
Ett nytt
trycke var oå väg att införas, det blev sen hatsans än idag använda Quattro.
Kul att se.
Excel mins jag dock fanns hos en handlare lokalt Xcoset har jag aldrig sett dock.
Moderna pipbrytare i lagomstorlek kan man säga, hw och
AA som konkurrenter handlade det om tex, världen med fjäderluftvapen var ju större när de låg på ritbordet och minskade sen enormt i UK särskilt då
pcp tog över.
Ok att
AA aldrig bygde en mindre pipbrytare tyvärr men de hade slagit HW ned tx200 och så är det än, HW97 är bara en ny
stock på succén 77 sen har inget hänt.
Men nu finns ju Walther tex så idag finns konkurrenter mekaniskt, men det är väl en ren prissak att folk köper hw, de har dragit ner många moment för att hålla nere oruserna det är inte så på konkurenterna sp om drt gpr 50 hw på en
AA fjäder ljuger jag säkert, det ör säkert fler.
Även toppmodeller av LGV LGU kostar ju de måste kosta, folk förstår sällan sånt här.
De tror de skörtar upp priserna men de går inte att i västvärlden tillverka billigare ich dessutom ofta ha valnöt tex.
HW bygger allt in house är extremt traditionella tråkigt men pålitlugt, men som sagt moment i tillverkningen har tagits bort, moderna maskiner har dragit ner ön mer i tillverknngskostnader.
Men ännu ör de inte Diana där allt tigs bort på många modeller, målad mekanik, fula bleka sticjar troligen asiattillverkade mm.
Imo kunde de lika gärna lagt ner, ee har förstört ett anrikt märke från 1800talet.
Detta för amerikaner, Gamo eller Diana av miderbare tid? Skutsamma säger jag idag.