Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
XXL skrev:Jag har kollat flera nyköpta HW från Hurricane och de har alla gett 10 J.
Sundan skrev:Min hw50 var 7,5j, från Hurricane.
Silwer skrev:Men han har väl ingen hjälp tror jag.
Tempest skrev:Jag tycker att det är dåligt av återförsäljare att inte ange hur många Joule deras luftvapen ger och det är dåligt att man måste kontakta Hurricane för att få bekräftat vad som gäller med deras vapen. För övrigt tycker jag att Hurricane är lata som bara skriver av tillverkarens beskrivning på engelska, det är inte seriöst, man förväntar sig mer av Hurricane.
Tempest skrev:Alla är inte engelskspråkiga numera, jag förväntar mig svenska på en svensk hemsida, är det så svårt att förstå. Det handlar om att ge kunden service genom att göra sig besväret att översätta texter till svenska, dessutom kan de väl ge lite mer info, tex hur många Joule bössorna ger, men det vet de kanske inte själva. Behärskar de inte engelska så får de väl be någon annan översätta åt dem så att det inte blir översättningsfel?
Silwer skrev:Fjädergevör ör en annan sak.
Att svenskar ör allmänt alla ruktigt bra på engekska är en myt har jag märkt, och då menar hag läsförstpelse med.
Air skrev:XXL skrev:Jag har kollat flera nyköpta HW från Hurricane och de har alla gett 10 J.
Har du tagit isär för att se hur de är ställda till 10J.
Martin skrev:Tempest skrev:Alla är inte engelskspråkiga numera, jag förväntar mig svenska på en svensk hemsida, är det så svårt att förstå. Det handlar om att ge kunden service genom att göra sig besväret att översätta texter till svenska, dessutom kan de väl ge lite mer info, tex hur många Joule bössorna ger, men det vet de kanske inte själva. Behärskar de inte engelska så får de väl be någon annan översätta åt dem så att det inte blir översättningsfel?
Nej, i sak har du rätt, borde stå på svenska. Men jag iaf blir inte speciellt upprörd om det inte står på svenska..? Ser inte riktigt problemet, men det är ju jag det. Och med engelskakunskaperna är det nog snarare bättre nu än förr, eller hur menar du? "Alla är inte engelskspråkiga numera"Silwer skrev:Fjädergevör ör en annan sak.
Att svenskar ör allmänt alla ruktigt bra på engekska är en myt har jag märkt, och då menar hag läsförstpelse med.
Vart man än i världen reser så får man dock alltid höra att "med er svenskar är det så bra, för ni är så bra på engelska"...uppenbarligen är det så..?
atte69 skrev:Martin skrev:Tempest skrev:Alla är inte engelskspråkiga numera, jag förväntar mig svenska på en svensk hemsida, är det så svårt att förstå. Det handlar om att ge kunden service genom att göra sig besväret att översätta texter till svenska, dessutom kan de väl ge lite mer info, tex hur många Joule bössorna ger, men det vet de kanske inte själva. Behärskar de inte engelska så får de väl be någon annan översätta åt dem så att det inte blir översättningsfel?
Nej, i sak har du rätt, borde stå på svenska. Men jag iaf blir inte speciellt upprörd om det inte står på svenska..? Ser inte riktigt problemet, men det är ju jag det. Och med engelskakunskaperna är det nog snarare bättre nu än förr, eller hur menar du? "Alla är inte engelskspråkiga numera"Silwer skrev:Fjädergevör ör en annan sak.
Vart man än i världen reser så får man dock alltid höra att "med er svenskar är det så bra, för ni är så bra på engelska"...uppenbarligen är det så..?
Sen är det lite skillnad på att prata engelska och att förstå facktermer mm i specialområde "typ lv". Är rätt bra på engelska och har aldrig haft större problem i amerikat.. men att läsa vissa grejjor på vissa sidor kan vara svårare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster