Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
judgecipher skrev:Blir ju hur bra som helst!
Batistuta skrev:judgecipher skrev:Blir ju hur bra som helst!
Tack! Vi får se hur det blir i slutändan men än så länge går det enligt planen. Jag funderar på magnetband där uppe som håller fast bössorna men jag har ingen erfarenhet av dom. Någon som vet om de klarar att hålla en bössa? Annars är plan B trälister. Där nere tror jag det får bli en matta av något slag, någon som har ett förslag?
Batistuta skrev:Ok Toolflex var ju ett bra alternativ från Jula men jag mister lite av redneckkänslan då. Jag vill inte lägga några pengar på stället egentligen utan ta vad som finns hemma och göra så bra jag kan av det. Så min lösning för dagen var denna.
För att följa länken så måste du registera dig.
Polerat med min fantastiska Dremelkopia!
Notera snickarglädjen överstJag tror jag ska sätta neodymmagneter där pipan ligger emot. Jag har några sådana liggande med hål i som bör vara lätta att fälla in i träet.
Mitt andra hemmabygge med 2/4" och sopkvastskaft!
Silwer nu ser du nästan alla min bössor![]()
sigge63 skrev:Hej hur många har du egentligen ????
Batistuta skrev:sigge63 skrev:Hej hur många har du egentligen ????
Frugan räknade de utanför skåpet idag och fick det till 18 men hon missade tvåSedan är det fyra i skåpet på licens.
Edit: glömde ett som är utlånat till yngsta dottern så plus 1.
sigge63 skrev:Batistuta skrev:sigge63 skrev:Hej hur många har du egentligen ????
Frugan räknade de utanför skåpet idag och fick det till 18 men hon missade tvåSedan är det fyra i skåpet på licens.
Edit: glömde ett som är utlånat till yngsta dottern så plus 1.
![]()
![]()
![]()
Luftpangarn skrev:eller hur jag nu tänkte.)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst