Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Såg ut som en sportslig utmaning det där.
börne skrev:Leopold skrev:och på dagens skjutmål:
Jag snackar ju ibland om muttern.
En M8 mutter är svår att se från 50 meter, men den finns![]()
Silwer skrev:Appropå serieskjutningar, brukar jag inte bry mig om var de exakt hamnar, det ör lågt CTC jag vill åt i första hand.
Det är ju sen lätt att ned kikaren flytta träffbilden med den diabolen och det önskade avståndet.
Så jag håller alltid i mitten man har nytta av tavlans siffror då med som stödlinje, annars blir det lätt att man håller över olika om du förstår.
börne skrev:Sån har jag använt sedan jag började med fieldtarget 2013, fungerar bra utom när man sätter sig ner lite hastigt & stöter till den när den är öppen då jag oftast glömmer stänga den mellan skjutstationerna. Har den i en hälla i byxorna då jag avskyr att ha den hängande runt halsen & i vanliga jeans hamnar den lite för långt fram eller bak, passar bättre i Fjällräven byxorna jag brukar ha på tävling & då stöter jag inte till den lika lätt.
Bra produkt men när den blir till åren sträcker den sig den lite så har man den full & det råkar trycka lite på locket när den är i väskan ramlar diaboler ut då det blir en stor springa, annars mer än nöjd med den.
Vilken köpte du? Jag har den stora, den lilla får man knappt ner nävarna i.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst