Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
lupak skrev:Om det skulle finnas en lista över några få luftgevär som bereder obegränsat med nöje och som man gärna behåller hela livet ut, så står HW30 väldigt högt upp på den listan![]()
"S" betyder att den har "Rekord"-trycke, det känns lätt igen på den lilla justerskruven bakom avtryckarbladet, du har "Rekord"-trycke på din bössa, det andra trycket heter "M" om jag inte minns fel.
Sako Finnbear skrev:Hade ett Superstar .22 pre -92 och en Airsporter RB2 carbin .22.
Kan ju vara så kanske att dom levde om lite mer då det var "fullpower"?
Silwer skrev:visst trassel med länkarmen som gör märken i vapnet finns, HW har ignorerat det trots att det borde kunna ordnas.
Silwer skrev:Sako Finnbear skrev:Hade ett Superstar .22 pre -92 och en Airsporter RB2 carbin .22.
Kan ju vara så kanske att dom levde om lite mer då det var "fullpower"?
Jo jag menade inte att de sköt bättre utan var nyfiken vilka.
Airsporter RB2 är så bra den modellen någonsin blev, men den är som du nämner rekylerande och kanske mer jaktbetonad.
Superstar är bättre en av BSAs bästa bössor helt klart, men oftast har man ju fullfart och även om de är snällare än Airsportern så trollar man inte bort rekylen, den var tänkt att utmana HW77 fö, men trycket når inte rekord.
Sako Finnbear skrev:Jag använder RWS Hobby i min, skjuter jättebra med den diabolen.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Diabolerna ska ju inte fastna, då är ju nåt galet.
Vilken ammo är det du använder?
Vilken ammo är det du använder?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster