Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Jag använder min Finnfire till allt .22 skytte, även mycket plinking. Men visst, en halvauto
hade säkert varit skoj till det.
Sako Finnbear skrev:Europeisk ses ju som en finare valnöt, men den amerikanska kan också vara riktigt vacker.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Europeisk ses ju som en finare valnöt, men den amerikanska kan också vara riktigt vacker.
Även om Amerikansk kanske inte är lika fin så är det ju så mycket trevligare än syntet, min Tikka T1X finns ju bara i syntet & njae... jag trivs med stocken, men det kommer nog hamna en annan stock på den när väl det blir läge, typ när man bara måste sätta sprätt på lite pengar, man får ju sånt där köpsug ibland![]()
Blir nog dock en i laminat men även det är ju trevligare än syntetkolvar.
Valnöt är så himla grant, du såg ju min stock i din tråd sako, man vill bara pyssla med den hela tiden
Sako Finnbear skrev:Bara att slå till på en då...
börne skrev:Gott... är fan lite sugen på att dra till MSG & dra några skott imorrn med Tikkan.
Då brukar där inte va nåt folk så man kan ju köra lite social distancing skytte
Får se om jag får ett ryck, men det ska bli kallare imorrn & blåsa så risken är stor att jag stannar inne.
Silwer skrev:För bildens skull ska väl glidskyddet birt på kolven bak mest., Snygg.
Sundan skrev:Snyggt ! Lite avis här,grymt snyggt med en fin träkolv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster