Då var tävlingsdagen avklarad!
Vilken dag det blev.
Många bilder....titta eller skrolla förbi!
Vi börjar med hundarna!
BoGunnar och Betty skällde i kapp hela dagen!
På varandra, alla som kom och alla som passerade.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Samling på morgonen i stugan för genomgång!
Lite kallt och blåsigt ute så vi föredrog inne!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig."Inskjutning" av bössor....vissa testade en bössa de skulle låna med ett par skott innan tävling!
Här är det på blodigt allvar förstår ni!
Conny, TopShot och Lunkan!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lilly var med hela dagen, så klart!!!
För att följa länken så måste du registera dig.Scorcarden hade Vedman fixat.
Redo för att fyllas i!
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan var det bara att bege sig till tävlingsbanan!
Vedman var förste skytt ut!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lunkan i sin tävlingsdebut.
Han sköt minst 3 skott med Vedmans bössa innan!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.TopShot sköt med ovanstående två skyttar!
Vann gjorde han nog också....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria, klubbens ordförande, pangar på!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter, dagen skytt tror jag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Conny!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman skjuter med tallstöd!
Vet inte vad som roar Lunkan och TopShot så mycket?
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lilly ville så klart också skjuta lite!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag!
Arrangerar, fotar och tävlar om jag hinner!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Naturen levererar som vanligt, även blåsiga dagar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Idag hann jag tävla!
I den för dagen helt nya klassen "Diana 75"!
Denna bössikon slipper tävla med andra rekylfria lättviktare.
Den förtjänar en helt egen klass!
JAG!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vi var några som gick den klassen.
TopShot och Lunkan fångade jag på bild!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vi grillade hamburgare till lunch.
På grillen då det kändes lite dumt att elda på grillplatsen i blåsten.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Pistoljävel-klassen var oerhört svårskjuten idag!
Men kul som sjutton!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag avslutade mitt skytte med stående skytte, öppna riktmedel.
Mycket svårt det också i blåsten.
Och jag skulle inte ha bett TopShot komma med och skjuta......
För att följa länken så måste du registera dig. Lidströmmarna som ALLTID ställer upp!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lite ved behövs för att ett inlägg ska vara komplett!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria kontrollräknade alla scorecards och förkunnade resultaten!
Kul och skrattfyllt avslut på en toppendag.
För att följa länken så måste du registera dig.Nu analyserar vi dagen!
Vilka banor kan vi ändra till nästa tävling?
Hur får vi fler att komma och tävla, även om "kärngänget" är fantastiskt och räcker väl för en toppendag?
Hur får vi det att sluta blåsa?
Jag är nöjd i alla fall!
Inga missöden och livet leker!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.