Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
sexskjutarn skrev:Men då får inte rekylen vara för kraftig.
sexskjutarn skrev:Skogshuggarn får gärna fota allt innehåll när han ska göra i ordning den, och gärna ta lite mått med skjutmåttet också.
sexskjutarn skrev:Vågar man fråga om kolvdiameter och slaglängd på denna?
Den verkar klart skilja sej från mängden.
sexskjutarn skrev:Hur hålls glidskenan på plats i främre läget och när känner den att den ska släppa?
öberg skrev:Vilken bipod har du på bössan?
Kan ju vara bra och ha en vid ammotester
Tomaz skrev:Men jag ska testa igen någon gång med annan kikare som har högre förstoring och är absolut parallaxfri på avståndet.
Skogshuggarn skrev:Tomaz skrev:Men jag ska testa igen någon gång med annan kikare som har högre förstoring och är absolut parallaxfri på avståndet.
Vad gör det för skillnad , mot ett sikte som har ställbar paralax som man inte rör under skjutningen .
Skogshuggarn skrev:
Sköt lite under natten med Fwb 3 hundringen,,kom att tänkapå att OM fjädern i min bössa är av,kan den då på något vis skada cylinder eller något annat i bössan,,vad tror (vet) du om det Tomaz ?
öberg skrev:Kan ju vara bra och ha en vid ammotester
sexskjutarn skrev:öberg skrev:Kan ju vara bra och ha en vid ammotester
Hur menar du dåDuger den inte till något annat?
ogster skrev:Tomaz skrev:
Vet faktiskt inte om det är en omgjord 150 eller 300 stock, eller om den är nygjord...
Tror nog mer på att det är en stock från annan bössa som har säkring orginal
Å andra sidan så kan det ju även va ett fotomontage...
sexskjutarn skrev:Vad är det för pipa i dom tro, är det något som bara används på FWB, menar deras egen tillverkning?
Bössorna är ju helt klart grymma, som gjorda att hämta OS medaljer med.
Men användes dom även på 50 meterskyttet i OS?
Enligt reglerna står det fribössa där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster