Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Finns billiga. Batistuta har skrivit en tråd om en för bara några hundralappar.
Buttler skrev:Vad betyder Galling?
Buttler skrev:Okej, jag förstår. Min som är endast en vecka gammal skrapar också om det är till tröst?men
Batistuta skrev:Försök åtgärda det så fort du kan innan det blir värre. Sök på galling hw30 hw50 om du inte hittar svaret här. Förut fanns en plastbit att sätta dit som Tobbe hade.
börne skrev:Hurricane har plastinlägg... För att följa länken så måste du registera dig.
dagevert skrev:Er ganske sikker på at han har kjøpt dem inn fra ARH/Maccari.
Batistuta skrev:Det måste vara något galet, den sista biten när du spänner upp ska inte vara besvärligare än resten av uppspänningsprocessen.
Kanske dina styrningar är lite för långa så de går emot varandra? Det kan ju handla om hundradelar.
Buttler skrev:Hej
Jag har ett HW50s 177 som är köpt i Tyskland och är just nu 7,5 J. Jag har nu beställt HW:s originalfjäder som ska vara 16 j fjäder... och då tänkte jag kapa den och förhoppningsvis få den ner till 10J. Det jag undrar då är om någon av er kan tipsa om hur många varv av fjädern man ska kapa för att få ner geväret till 10 J?
Tack på förhand.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster