Idag var det dags för tävling!
Vi hade möjligen tur med vädret!
Igår regnade det HELA dagen, ibland mycket, ibland ännu mer.
Idag sken solen delvis.
Men det BLÅSTE!
Den blåsigaste tävlingen jag varit på i alla fall....
Vi samlades runt 9.00 för inskjutning.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman kom med scorecardstavlan.
SÅ viktig idag då det blåste.
20 klasser att välja och vraka mellan.
För att följa länken så måste du registera dig.2 nykomlingar deltog idag.
Tror att Ulf_Andersson sköt tävlingens första skott.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lunkan pangade på!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Gyllen glänste i solen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria, en av deltagarna i den alltid så hårda familjekampen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter, den andra!
För att följa länken så måste du registera dig.Jörgen, vår andra nykomling:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.270Win, gick liksom flera andra många rundor idag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Zorro hade koll på allt, särskilt på Vedman!
För att följa länken så måste du registera dig.Dessa viktiga protokoll!
För att följa länken så måste du registera dig.270Win och Gyllen lokaliserar skjutmålen innan attack!
För att följa länken så måste du registera dig.Döden var oundviklig!
För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter och Lunkan grillade dagens burgare.
För att följa länken så måste du registera dig.Vedman och Zorro!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Efter lunch gick många stående skytte, fjäder 10J!
Så KUL!
Jag premiärsköt med min nya HW30, en bössa som jag köpt efter Ulf.
Det är en ära att få skjuta med ett av hans hantverk!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Fler stående skyttar:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. Den vackra Arnemarksnaturen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Livet leker!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Efter ett par särskjutningar gick AnnaMaria genom dagens resultat.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Resultatlistan, sammanställd av Vedman i vanlig ordning!
För att följa länken så måste du registera dig.En härligt underbar dag.
Några MYCKET fina resultat i den hårda blåsten.
Vi planerar redan för nästa tävling då avtryckarfingrarna skriker av abstinens!
För att följa länken så måste du registera dig.Och för att avsluta lite privat sådär så blir jag snart sambo med han där Lunkan!
Kram på er!