Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Hur man än ser det är luftskytte jäkligt billigt även om prylarna kan kosta en hel del om man vill.
Köpte 22lr ammo för 6052kr för ett tag sedan. Det fick jag bara 4450 st för. Sen är ju 22lr i sin tur billigt om man jämför med grövre saker.
Skulle jag köpt JSB Heavy hade jag fått 34000st diaboler, det hade varat ett tag
jerico skrev:börne skrev:Hur man än ser det är luftskytte jäkligt billigt även om prylarna kan kosta en hel del om man vill.
Köpte 22lr ammo för 6052kr för ett tag sedan. Det fick jag bara 4450 st för. Sen är ju 22lr i sin tur billigt om man jämför med grövre saker.
Skulle jag köpt JSB Heavy hade jag fått 34000st diaboler, det hade varat ett tag
Tja när jag laddar upp långhålls smäll till 308an så kostar de 11 kronor styck... En förmiddag med långhåll bekostar en vecka med luftgevär
Men det går inte att jämföra de två då det är kul på olika sätt. Oavsett vad så kommer jag fortsätta med luftgevär även att jag har köpt en 22lr....
jerico skrev:Dyra kulor om du laddar själv men det låter som köpeamo med det priset...
Men det kan det vara värt
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster