Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
tankryttarn skrev:lite bilder på skönheten
Desaleux skrev:Det är väl pistong packning 28 mm av läder i det här luchnik också i anschutz 333 och 335 av läder jag trode det var syntet som dianas 28 mm men i Ans bössan är det är läder vad jag förstår tyska reservdelar på Ans bössorna.
Martin skrev:Jo, tror det men jag fick en adapter för modern packning av tankryttarn om jag kommer ihåg rätt. Det var ju några år sedan...blir sugen på att gräva fram den ur gömmorna och skruva lite
Silwer skrev:
Det här med justerbar uteffekt har fallit tillbaka en del, folk har dykargrejor jämt med sig de behöver inte spara luft, det är nästan otroligt att vissa tillverkare ens brytt sig att bygga ventilkonstruktioner som snålar med luften.
Troligen för att USA marknaden för allt tyvärr, där är det hög effekt vilket är svårt att spara på i nån stor omfattning, de sitter på breda arslen för två stolar med stöd och skjuter, dyktanken kan tom vara ansluten.
Och det ska kallas luftskytte?, en hemsk värld imo, Luftvapen är ju inte för att vara krutvapen.
Självutnämnda smilfinkar gör strålar på att nicka gott till allt de blivit sponsrade från.
Desaleux skrev:Det är 0.75 mm tunn vägg på 4 mm rör bit med 2.5 mm hål och att gänga bult blir M5 kräver 4.1 mm hål borra 2.5 mm centrerat kräver svarvat mitt i popnit ?
Återgå till Allmänt / Övriga märken
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster