Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ESQ skrev:Hatsan 25 .22 supercharger.
Hej,
Levererad idag. Sköt 3 skott med den.
Sedan gick den inte att avfyra. Fjädern är spänd och säkring fungerar. Loppet är fritt och det finns inte något i mekanismen
som kan blockera.
Reklamera ? Eller en bagatell. ?
mvh
Peter
Henno3 skrev:Japp, för ca 1 vecka sedan dök denna lätt begagnade pjäs upp! Nu får höstsäsongen visa om den kan kan skapa några framsteg åt mina tidigare högst medelmåtta resultat?
För att följa länken så måste du registera dig.
H.. skrev:Henno3 skrev:Japp, för ca 1 vecka sedan dök denna lätt begagnade pjäs upp! Nu får höstsäsongen visa om den kan kan skapa några framsteg åt mina tidigare högst medelmåtta resultat?
Woooow, den där silverfärgade känner jag igen.
Snygg, skön och pricksäker!
H
Silwer skrev:Jag är fan usel ännu
Henno3 skrev:Silwer skrev:Jag är fan usel ännu
Nä, det tror jag inte Silwer?! Tycker du kan ta och damma av din LPM-1 och skjuta tavlor på 7 eller 10 meter, och posta dom i "Dagens pistol tavla". Jag är inte i närheten av att kunna skjuta bra serier med Steyer, jag är en glad amatör!
Som det brukar heta, man tävlar bara mot sig själv (vilket givetvis i realiteten är rent skitprat!) och vi skjuter för att det är roligt, inte främst för att tävla (mmm....a, tjena?!).
Henno3 skrev:vi skjuter för att det är roligt, inte främst för att tävla (mmm....a, tjena?!).
Henno3 skrev:Silwer skrev:Jag är fan usel ännu
Nä, det tror jag inte Silwer?! Tycker du kan ta och damma av din LPM-1 och skjuta tavlor på 7 eller 10 meter, och posta dom i "Dagens pistol tavla". Jag är inte i närheten av att kunna skjuta bra serier med Steyer, jag är en glad amatör!
Som det brukar heta, man tävlar bara mot sig själv (vilket givetvis i realiteten är rent skitprat!) och vi skjuter för att det är roligt, inte främst för att tävla (mmm....a, tjena?!).
chaosborn skrev:Som barn lånade man brorsans co2 pistol med rundkulor, nån Crosman tror jag det var, liknande en magnum revolver typ. Sköt väl på ölburkar och blomkrukor, träffbilden vart sådär.
Sen fick man sin egen, en Daisy 717 med sidospännare som sköt 4,5 mm diaboler, inte särskilt kraftig men hade bra träffbild.
Egentligen är jag mest för lite plinking och tycker det är roligare att skjuta ner något mål eller skjuta sönder något än att bara skjuta på tavlor.
Idag har jag en Hatsan At-p1 som skjuter 6,35 mm diaboler, tycker bäst om Excite "Coppa-Spitzkugel".
chaosborn skrev:Egentligen är jag mest för lite plinking och tycker det är roligare att skjuta ner något mål eller skjuta sönder något än att bara skjuta på tavlor.
Knotvillage skrev:Hur är träffbilden med spetskulor?
Knotvillage skrev:Pistolskytte brukar ju vara runt 10m och då har ammunitionen kanske inte lika stor inverkan som på 30m.
Silwer skrev:locktime?
Natur skrev:B.S.A Luftpistol. Ca -77.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster