Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Jag skjuter nästan uteslutande bara hemma på gården, både tavla och plinking.
Har också märkt av en nedgång av inläggen den senaste tiden, men detta ser jag även på
bilforumen jag hänger på. Verkar vara en allmän nedgång och inte bara här alltså.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Jag skjuter nästan uteslutande bara hemma på gården, både tavla och plinking.
Har också märkt av en nedgång av inläggen den senaste tiden, men detta ser jag även på
bilforumen jag hänger på. Verkar vara en allmän nedgång och inte bara här alltså.
Tror forum är nåt som inte lockar lika mycket som förr.
Luftpangarn skrev:Är det bara en slump, att forumet kraftigt "saktat in" med insomnad FT-säsong?
dano_swe skrev:Forum är ju mer eller mindre helt användarstyrda. Be folk posta mer och om andra ämnen/ämnen man själv intresserar sig för, är helt lönlöst.
Enda man kan göra är väl egentligen att tipsa andra om forumet och att själv posta inlägg som engagerar.
Leopold skrev:Kanske vore det en kul idé att försöka ta upp detta med att köra ”postal matches” igen? Bara kör på med idéer och försök dra igång ny aktivitet
chaosborn skrev:Jag tillhör en av de mindre aktiva, man kan ju inte bara skriva för skrivandets skull liksom, så då blir man mer tyst.
Som någon skrev innan, så vänder sig många till ett forum när något strular eller man av annan anledning söker kunskap.
Sen kan det kanske vara att vissa gör mer annat under sommaren, då infinner sig ju båt och mc säsong likaså sol och badliv mm.
sfe skrev: Nya deltagare som, för övrigt, alltid ställer samma frågor om och om igen tills det inte finns någon "gammal räv" kvar som orkar svara?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst