Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
sexskjutarn skrev:Efter lite fruktskytte blev det skytte på papper, fick väll iväg en 7-9 skott, o en gick helt snett.
Skogshuggarn skrev:sexskjutarn skrev:Efter lite fruktskytte blev det skytte på papper, fick väll iväg en 7-9 skott, o en gick helt snett.
Hörrö sexskjutarn,,vad äre för järnskrot du skjuter med som bildar sådana däringa konstiga hål
ivage skrev:ja mån får inte ha för brottom jag tror 60 blir fin
sexskjutarn skrev:Det visade sej inte vara något annat än skräckhistorier, vid 8,5 bar 120 psi laddade sej fjädern av luft trycket automatiskt, så jag slutade pumpa där ca: 2-4 pumptag, för att inte skada något, och lyssnade efter läckage men kunde inte höra något.
För att följa länken så måste du registera dig.
Skogshuggarn skrev:Hej.
Det skulle vara nice å få se några presisionstavlor skjutna med din bössa,,kan du fixa det ?
RoLig skrev:sexskjutarn skrev:Det visade sej inte vara något annat än skräckhistorier, vid 8,5 bar 120 psi laddade sej fjädern av luft trycket automatiskt, så jag slutade pumpa där ca: 2-4 pumptag, för att inte skada något, och lyssnade efter läckage men kunde inte höra något.
Fast jag vet inte om det där testet är så realistiskt..du lär få ett mycket större tryck när pistongen tömmer tuben på en bråkdel av en sekund.
sexskjutarn skrev:RoLig skrev:sexskjutarn skrev:Det visade sej inte vara något annat än skräckhistorier, vid 8,5 bar 120 psi laddade sej fjädern av luft trycket automatiskt, så jag slutade pumpa där ca: 2-4 pumptag, för att inte skada något, och lyssnade efter läckage men kunde inte höra något.
Fast jag vet inte om det där testet är så realistiskt..du lär få ett mycket större tryck när pistongen tömmer tuben på en bråkdel av en sekund.
Du har rätt han ska få bada.
RoLig skrev:http://www.baikalinc.ru/en/company/57.html
I specifikationerna längst ner på sidan så anger man "Group size"(träffbilder?)
IZH-60 8,5 mm
IZH-61 20 mm
Tyder på att magasinmodellen ger sämre precision?
sexskjutarn skrev:Läckage är lokaliserat, ett känt problem att packningen läcker just där. Märk väl att det läcker ingen annan stans.
sexskjutarn skrev: (förstår varför du inte gillade siktet nu)
Skogshuggarn skrev:sexskjutarn skrev: (förstår varför du inte gillade siktet nu)
Jähäpp du har kommit till insikt,,för mig som har ett ganska ordinärt sikte för straxt under 3 tusenlappen, kan inte något possitivt sägas om kinasiktet:.Men det är klart,,,kinasiktet matchar ju bössan
sexskjutarn skrev:Eller vet du något som inte jag vet om den?
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster