Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ahayeah skrev:Ut med det på tradera bara. Utgångspriset spelar inte så stor roll för slutpriset. Snarare tvärtom om något, lågt utropspris ger många som följer annonsen.
Gordon skrev:Det är billigt Silwer... Du får tänka på att det är för välgörande ändamål.... Vi tog ett av de 14 matchbössorna vi har och när jag testade detta så märkte jag att något inte stod rätt till. Personligen tror jag det är en bagatell. Vapnet klickar som det ska.
Orkar inte plocka isär det... Jag la ut det för 1000kr och det har jag bud på.
Det är ett perfekt köp för dig Silwer... någon timme så har du fixat det lägg därtill ett sandpapper och lite linolja så har du ett vapen för 3000kr.Jag har absolut ingen personlig vinning i detta där därför har jag inga problem att "promota" för detta...
Men det kommer fler vapen... Vem vet det kanske kommer en godbit som även du kan bli intresserad av...
// Gordon
Gordon skrev:Nej vi är nog ganska ensamma om att ha dessa vapen kvar...
ahayeah skrev:Passar 300s i den här stocken? Gillar att det är rakt grepp men resten är lite mer sporter och lite mindre cricketträ.
Ja det passar. Det är samma skruvhål osv. Det som skiljer är uttaget för laddaren som skiljer sig i längd. Men det fungerar. Bild, min 300 Junior i gammal stock.ahayeah skrev:Den aktuella stocken som säljs. Dvs skiljer skruvhål och yttermått mellan 300 och 300s? Har för mig att det ska va rätt samma.
Gordon skrev:Nej vi är nog ganska ensamma om att ha dessa vapen kvar... De används inte aktivt längre utan endast vid lite tillställningar på bygden typ midsommar. Vi hade till och med ett gäng K-pistar med den skickade vi in för destruktion. Föreningen startade i början av 1900talet och det finns nog vapen kvar sedan dess..
Jag har för mig att det ska finnas ett eftertraktat Diana men några mindre gevär har jag inte sett. Kommer även en mycket speciell 9mm som i bra skick ska vara riktigt eftertraktad av samlare... Vår picka är i bruksskick. Idiotisk konstruktion dock.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster