Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Knotvillage skrev:Sportwaffen tar 1800 för den och det är vad jag gav för Alphan i Sverige. Ska försöka få liv i Alphan med mer ljus innan jag beställer.
För att följa länken så måste du registera dig.
Blev en beställning. Känner mig lite handikappad utan en. 1887kr fattigare.
Knotvillage skrev:Har som sagt en Alpha idag som tar kanske 2-3 av tio skott. Nu beställde jag MK3 istället.
Knotvillage skrev:Har man en som fungerar är man ju knappat snål om man inte köper en ny. Fler gevär kan man absolut ha men fler kronografer, som oftast bara ligger, känns ganska onödigt.
börne skrev: när man väl ska använda den & dessutom behöver "bygga" ihop skitet,
gubbe skrev:Har aldrig använt pinnarna eller skärmarna någon gång. Helt onödiga.
börne skrev:gubbe skrev:Har aldrig använt pinnarna eller skärmarna någon gång. Helt onödiga.
Inomhus ett måste då mina lampor sitter monterade på skärmarna. Utomhus i rätt ljus behövs dom däremot inte.
När jag mäter blir det oftast inomhus hemma i köket "på arbetsbänken" när jag ska justera nåt.
Silwer skrev:Det klagas mycket på den kanadensiska lådan, men den fungerar ju faktiskt.
Silwer skrev:Det fanns inget sånt då, så man köpte vad som fanns.
Så det är väl tur att nytt kommit för jag antar kinesiskt bygda med belysning från början, men de pengarna tar jag inte att lägga på det, nu ska ju PostNord öka till 200 nr för paket utanför EU, helt appropå vara för att göra egna stpkar ingen annan anledning.
Skickar jag ett brev till såg min granne går det för sortering i norra Stockholm då sorteringen i Uppsala läs ner, Mao rena lekstugan, jag fattar inte hur de får fortsätta verka, de anställer inga fler de bara tar pengarna extra.
Nitro skrev:Tror den är Tjeckisk tillverkad.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster