Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Knotvillage skrev:Vad är lackat och vad är blånerat? Är korsetten och laddarmen lackat? Svårt att återställa blånering och lacka den så håller den nog inte värdet lika bra.
Knotvillage skrev:Vad är lackat och vad är blånerat? Är korsetten och laddarmen lackat? Svårt att återställa blånering och lacka den så håller den nog inte värdet lika bra.
PLUTTE skrev:Den var trasig så den finns inte kvar tydligen. Då är den problemet?
börne skrev:Knotvillage skrev:Vad är lackat och vad är blånerat? Är korsetten och laddarmen lackat? Svårt att återställa blånering och lacka den så håller den nog inte värdet lika bra.
Jag vet ju vad en korsett är, men när det gäller FWB 300S har jag ingen aning, vilken detalj syftar du då på?
Knotvillage skrev:börne skrev:Knotvillage skrev:Vad är lackat och vad är blånerat? Är korsetten och laddarmen lackat? Svårt att återställa blånering och lacka den så håller den nog inte värdet lika bra.
Jag vet ju vad en korsett är, men när det gäller FWB 300S har jag ingen aning, vilken detalj syftar du då på?
Trodde delen längst ut på pipan hette det. Delen med siktet.
Knotvillage skrev:Så kornhållren kan man alltså ta bort utan större problem. Den ser ju inte blånerad ut.
Silwer skrev:Alla har juninte en Universal dock.
Knotvillage skrev:Ok. Då är jag med. Då får jag skaffa någon förlängning av pipvikten om nu kornet hamnar i kikarsiktet.
Silwer skrev:.... och jag kan lova digf att du ser korskyddet i kikarsiktet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst