Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ahayeah skrev:Ja men det kan inte va det viktiga menar jag. Det går att ordna. FT vet jag inte varför du drar upp, är det någon annan i den här tråden som gjort det?
Martin skrev:Hur höga fästen? Och vad är minsta förstoring..?
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Chris skrev:men för sanningens skull måste jag korrigera mig. Har kollat en gång till... i lägsta förstorningen skymtar kornhållaren svag genom men så fort man ökar den till typ 5-6x så syns inget mer
Knotvillage skrev:Man ser inte själva korset utan det bara som något diffust, typ som det skulle vara smuts på linsen.
Silwer skrev:ahayeah skrev:Ja men det kan inte va det viktiga menar jag. Det går att ordna. FT vet jag inte varför du drar upp, är det någon annan i den här tråden som gjort det?
Nitro använde sin FWB300S i FT i flera år.
Silwer skrev:ahayeah skrev:Ja men det kan inte va det viktiga menar jag. Det går att ordna. FT vet jag inte varför du drar upp, är det någon annan i den här tråden som gjort det?
Nitro använde sin FWB300S i FT i flera år.
ahayeah skrev:Varför? Det behövs ju inte..
Knotvillage skrev:Var hittar man billigast delar till FWB? Hittar bara Maccari på ett ställe och det är Hurricane.
Silwer skrev:En FWB300S har en sleeve det är inte pipan du ser utan just en sleeve, därav TP 18mm grovlek.
Du ser själv när du tar bort pipvikten hur grov pipan är.
Knotvillage skrev:Var hittar man billigast delar till FWB? Hittar bara Maccari på ett ställe och det är Hurricane.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst