Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Jo, du är inte så mycket för att läsa iaf.
Det blir nog bra
ahayeah skrev:Nej då det finns de som tagit bort den och det har gått bra. I stort sett alla dina problem verkar va kosmetiska så jag tror det kommer lösa sig.
Knotvillage skrev:Jävligt synd att dom limmat den yttre delen på pipan. Man förstör ju bössan om man tar bort den.
Chris skrev:ahayeah skrev:Nej då det finns de som tagit bort den och det har gått bra. I stort sett alla dina problem verkar va kosmetiska så jag tror det kommer lösa sig.
Jo... möjligtvis finns några men ännu fler som har sabbat sina pipor med försöket..... finns en hel del att läsa om det på co2-forum i tyskland.Knotvillage skrev:Jävligt synd att dom limmat den yttre delen på pipan. Man förstör ju bössan om man tar bort den.
finns ju egentligen ingen anledning att ta bort den då den är konstruerat som 10m tävlingsbössa... själva pipan går ju inte heller att få bort utan att förstöra den.
men det är nog så som @ahayeah säger... rent kosmetiskt! kan man ju fixar med ett hemmagjort slutstycke för pipan istället för kornhållaren och då förstör man inte bössan heller.
Nitro skrev:Chris skrev:ahayeah skrev:Nej då det finns de som tagit bort den och det har gått bra. I stort sett alla dina problem verkar va kosmetiska så jag tror det kommer lösa sig.
Jo... möjligtvis finns några men ännu fler som har sabbat sina pipor med försöket..... finns en hel del att läsa om det på co2-forum i tyskland.Knotvillage skrev:Jävligt synd att dom limmat den yttre delen på pipan. Man förstör ju bössan om man tar bort den.
finns ju egentligen ingen anledning att ta bort den då den är konstruerat som 10m tävlingsbössa... själva pipan går ju inte heller att få bort utan att förstöra den.
men det är nog så som @ahayeah säger... rent kosmetiskt! kan man ju fixar med ett hemmagjort slutstycke för pipan istället för kornhållaren och då förstör man inte bössan heller.
Amen
Förstår inte heller varför du tvunget vill ha bort den.
Knotvillage skrev:Silwer skrev:Jo, du är inte så mycket för att läsa iaf.
Det blir nog bra
Var det riktat till mig hänger jag inte med. .................. Vad har jag inte läst.
Knotvillage skrev: På 300 sitter kornhållaren med en stift och på 300s sitter den på en skena så kornhållaren får nog sitta kvar ändå.
Knotvillage skrev:En borste löser heller ej fett. Så det frågan är obesvarad.
Knotvillage skrev:Är det din på bilden?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster