Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Knotvillage skrev:Någon som kör med bipod på sina 300? Blev lite sugen på detta.
För att följa länken så måste du registera dig.
Watchdog skrev:Knotvillage skrev:Någon som kör med bipod på sina 300? Blev lite sugen på detta.
Ja jag tycker det funkade ypperligt med bipod till min Feb 300s,tavlan skjuten på 23,5 m.
ahayeah skrev:Watchdog skrev:Knotvillage skrev:Någon som kör med bipod på sina 300? Blev lite sugen på detta.
Ja jag tycker det funkade ypperligt med bipod till min Feb 300s,tavlan skjuten på 23,5 m.
Nej du kan ju inte pröva och skjuta på riktigt med bipod... Du måste fråga Silwer om det funkar eller ej och så ger han dig svaret. Typiskt nybörjarmisstag.
Silwer skrev:Jo skitsamma, men läser du mitt svar så gissar jag och överlåter det till de som provat.
Vilket du hade gjort.
Jag har aldrig provat.
Watchdog skrev:det kändes stadigare med säck,
börne skrev:Watchdog skrev:det kändes stadigare med säck,
Använder bipod på min krutbössa, aldrig på mina luftvapen & framförallt inte på fjäder.
Känslan med skjutsäck är att bössan ligger mer still än med bipod tycker jag, men det är inte bara det när det gäller fjädervapen.
Kolla För att följa länken så måste du registera dig. så får du en förklaring till problemet med fjäder bössor, nu är det det mest rekylerande detta gäller men finns kanske en liten försämring även med en FWB, ingen aning då jag inte har en.
Desaleux skrev:De är nog två punkter Diana 35 fungerar balans punkt lätt bakvikt gram uppspänd och nollpunkt avfyrad gämvikt och vid brytblock där i mellan lever fjäder om de med dubbelrekyl.
Nitro skrev:Själv kör jag med detta frontstöd efter inspiration av Gubbe.
Dock har jag ändrat ovandelen som bössan vilar mot.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster