Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Ser kul ut.
Undra hur mycket kraft det behövs för att få dom att explodera?
Bara7 skrev:Jag tycker det vore trevligt på långhållsbanan med något som blinkar eller ryker vid träff, såg det fanns för krutgevär. Lättare att se över 1000m, tror jag beställer några stycken för test.
Tack för tipset
Kenneth
börne skrev:Det varar så jäkla kort tid bara. En som är 40mm träffar man ju mer eller mindre direkt när man vet avståndet, nu tänker jag för egen del med tävlingsbössan man har stenkoll på, andra bössor blir det ju såklart annorlunda med, det vet man ju med sig själv vilken förmåga en själv & bössan har & 40mm kan ju vara svårt nog, men för egen del så kommer 10 såna vara slut på ingen tid alls.
Men man kunde ju byggt nåt med en lite tjockare plåt med hål framför firebirden så man fick kämpa lite. 3 st 10mm hål & resten 15mm sen sitta i FT ställning på 50 meter & utmana sig själv
Tempest skrev:Det skulle vara hejdlöst roligt att limma fast en sån bakom en av prickarna på en luftgevärstavla och sedan låta en ovetande kompis skjuta lite ...
börne skrev:Tempest skrev:Det skulle vara hejdlöst roligt att limma fast en sån bakom en av prickarna på en luftgevärstavla och sedan låta en ovetande kompis skjuta lite ...
Tempest skrev:Det skulle vara hejdlöst roligt att limma fast en sån bakom en av prickarna på en luftgevärstavla och sedan låta en ovetande kompis skjuta lite ...
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster