Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Knotvillage skrev:För i min värld finns det bara 3 typer av stockar med olika nyanser, eller möjligtvis 4 om man räknar i komposit.
Ni ser helt olika stockar och jag ser två mycket lika
Silwer skrev:Dagevert, vad nu då, är vi så oense?
Jag gillar ju gamla bössor, nåja en får vara tacksam för att du varit ense en gång på alla år då.
börne skrev:Silwer skrev:Dessutom har du aldrig tex sett rolloverkammar på en stock och dylikt?
Hade min S400 framme för lite vapenvård så passade på att ta lite bilder så Knutby får lära sig.
TX har också detta men ännu tydligare & framförallt tunnare kant på S400,410/510 stockarna.
För att följa länken så måste du registera dig.
Och NEJ... den är inte vass mot kinden, du lägger ju inte an uppe på kolvkammen.
Hsmerkel skrev:Räckte inte träet?
börne skrev:Knotvillage skrev:Är bara pipvikt.
HW30S finns med ljuddämpare i fyra olika paket från Sportwaffen. Står klart & tydligt att det är med Schalldämpfer = ljuddämpare. Ser enligt mig inte bara ut som en pipvikt.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:Jag hade inte vågat chansa med ljuddämpare! Så tråkigt om man skulle åka dit på olaga
vapendel.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster