ruger 10/22

I denna forumdel avhandlar vi gevär som skjuts med krutladdade patroner kaliber .22LR, ändamål målskytte.

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Kategoriregler
Luftvapen.info tillåter inte att jakt diskuteras i denna kategori.

ruger 10/22

Inläggav intruder 24 mar 2021, 22:21

Hej kul eventuellt att höra era förbättringar på bössan om det finns ni kan visa och berätta vad ni gjort.Har själv en ruger 1022 ss från början bytt pipa medan det var möjligt utan licenskrångel . till gren mounting bull barrel. lite tung men det får man ta. samt kolv .Har nog betalat säkert minst 25/30tusen för ombyggnad .Geväret varit till Finland så jag fattar inte vad det är för gänger hylsa samt en förlängning av pipan som kan skruvas av.Men plötsligt låter den mindre.Vad konstigt om jag gjort nå olaglit som inte skulle bli godkänt i Sverige ska ni inte ta efter.Men de ha väll fullt upp med alla skjutningar i Sverige som är de skötsamma jägarna fel.Måla kolven rosa .så fixar det sig.Tänk om vapen licensinnehavarna svenskarna får ha ett magasin större än 5 patroner.då blir mer skutningar samt har en kolv som liknar ett militär vapen..får vi bort dessa blir det slut med vapen mordena i sverige.enl våra naiva politeker som kan dela ut pengar hur som helst för att vara kvar i makten.Det är väll när vi inte har varit i krig på 200år tror våra poliker att världen är nån disluland.Men det är väll bara slösa samt få röster så länge våran skog samt gruvorna går men sen .Tror ni allvarigt vi skulle få hjälp.om vi skulle ha slösat våran bort våran statsbudget.Nä dessa länder de sitta och vara pensonärer när 50 år. svimingpoler de har fullt upp vara strandraggare och göra nån svensk kvinna på smällen då då kommer fanskapet glidande på en räkmacka till sverige som inte tas upp i deklarationer m.m.Vet fan hur jag börja prata om det här när det skulle hanla om luftskjutte.
intruder

Tack utdelade: 6 gång
Tackad: 2 gånger i 2 inlägg

Återgå till .22LR Gevär