Sketkul dag med tillhörande grillning, allt kändes som vanligt, vilket kändes härligt

Om än ett satans oförklarligt "haveri" för egen del... Givetvis på nya bössan
AT44? hade lekt lite i snickerboa
Ni kan inte gissa vad detta "rör" föddes som
För att följa länken så måste du registera dig.Så här glada var vi alla, även jag i början
För att följa länken så måste du registera dig.Vackert "rör"
För att följa länken så måste du registera dig.Lite mätning av "rör" bössan.
För att följa länken så måste du registera dig.Sen lånade jag kronografen & det var när jag skulle kolla farten på min nya leksak som helvetet började, den gav bara 7,7J så det behövde ju justeras, slutade med att den inte gick att avfyra & vi fattade ingenting
För att följa länken så måste du registera dig.Minns inte vilken ammo, men det lät gött!!
För att följa länken så måste du registera dig.Då min FX slutat fungera så blev det Tikkan.
För att följa länken så måste du registera dig.Den kan man fan lita på, dom satt där dom skulle direkt
För att följa länken så måste du registera dig."Kanonen" som drog iväg dom där något större än .177 kulorna.
För att följa länken så måste du registera dig.Sigge63 smattrade med 22lr idag.
För att följa länken så måste du registera dig.AT44? fortsatte panga med "röret" Som ni kanske vid detta laget fattat att han tillverkat en pipa av själv
För att följa länken så måste du registera dig.Mailade Tobbe direkt när jag kom hem men sen kunde jag fan inte släppa detta, jag kollade ett YT klipp, rev avtrycket, kan inte namnet men "trigger sear" släppte inte, lite tryck på hammaren bakifrån & lite lätt brytande direkt på sear'en så släppte det & allt fungerar som vanligt igen, vete fan vad som hände. Mailade Tobbe igen & sa det löst sig & frågade om han kan ha en susning vad som hänt, får se vad han säger.
Edit: Fick ett svar trots påskhelg
Men det var inget som förklarade varför det hände i mitt fall, men han trodde han visste vilken del som kan behöva bytas ifall det händer igen, vet dock inte exakt vilken han menade när jag kollar på sprängskissen, får bli att kolla upp detta ifall det sker igen.
Fram med kronografen & ställde in den så den ligger på 9,3J men ska nog öka liiite till, men orkade inte nu. Vill ligga safe då jag har licenser jag är rädd om & siktade på strax under 10J så 9,3 kan kanske kvitta, det lilla gör ju knappt nåt, jämnt går den i alla fall, sköt inte så många då grannarna väl får spel när man smäller i köket men 20 skott spred typ nada
För att följa länken så måste du registera dig.