Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tempest skrev:Jag har inte skjutit så mycket med adaptern, jag har använt den när jag har tunat och mekat med bössan eftersom den har en backventil och går att ta ur utan att gasen pyser ut som på 88g patronerna.
simpinator skrev:Tempest skrev:Jag har inte skjutit så mycket med adaptern, jag har använt den när jag har tunat och mekat med bössan eftersom den har en backventil och går att ta ur utan att gasen pyser ut som på 88g patronerna.
Ok, jag la en beställning precis, får se hur den går. Hur många skott räcker en 88g? Ser att de speccar den som upp till 400 skott, men de låter inte så troligt?
Vet inte om jag ska beställa en annan fjäder som du gjorde för att få den runt 190-200ms , såg att någon i USA bara bytte till en lite starkare fjäder från en kulspetspenna. Men det nya trycket i metall såg ju kul ut! Och kanske ett annat slutstyckshandtag.
Luftpangarn skrev:Det var någon annan här som skulle testa att "lägga brickor" för något halvår sedan. Undrar hur det gick? Amerikanen är väl "Airgun Detectives" på youtube? Vill minnas att han kapade typ 5mm från en kulspetspenna, och använde?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster