Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Sako Finnbear skrev:Då kan jag rekommendera Kjells i Sjöbo. Han har det mesta på hyllan, och har han inte
så fixar han hem det.
Har varit där också och köpt 22lr ammo, men då det är en jaktbutik så var sortimentet mest jaktammo och det är förvisso inte så konstigt. Priserna var också i högsta laget.
Ska man köpa tävlingsammo i Skåne med omnejd då tror jag bara Sportec och Älmhult kan erbjuda det ifall man vill ha lite att välja mellan.
Nitro skrev:Priserna var också i högsta laget.
börne skrev:Nitro skrev:Priserna var också i högsta laget.
Jo man betalar samma pris för ammo som inte går bra som för SK Rifle Match som i min går utmärkt så det är värt att ta en tur på 13 mil t.o.r skjuta i skottstol sedan köpa för flera tusen när man är där, det känns litta väl dyrt på en gång men man har ju ammo för hela året sen.
börne skrev:Pangat nåt med bössan då eller du bara tog ut den för att fota![]()
Lite synd att du högg av pipan för bildens skull bara.
Snygga tiger stripes, det gillas![]()
Kanske inte så lustigt med tanke på hur mycket jag gillar min S400F Classic stock![]()
Fan jag saknar att dra iväg lite bly nu, både med krut & luft
Sako Finnbear skrev:Jag skulle ha varit iväg på banan men fick ju Covid skiten, så har inte blivit av.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Jag skulle ha varit iväg på banan men fick ju Covid skiten, så har inte blivit av.
Jag undviker allt onödigt så jag har ju inte varit på banan mer än en gång sedan oktober, skjuter ju nästan varje helg annars. Men förhoppningsvis slipper man covidskiten om man håller sig hemma, men man börjar må rätt piss nu faktiskt, jobbar äter & sover i veckan sen gör man inget speciellt på helgen, så har det sett ut ett tag
Sako Finnbear skrev:Ganska bra på "min" utomhusbana nu när pistolskyttarna flyttat in i inomhushallen för
säsongen. Brukar vara så att man är helt själv på utomhusbanan nu.
börne skrev:Är det sån där redigt långsam ammo?
Sako Finnbear skrev:Nu ska det väl räcka ett tag!
1000st draglappar och ny nylonborste till Finnfire .22:an.
För att följa länken så måste du registera dig.
Bara7 skrev:Räcker säkert endast i en månad för en PRS skytt!Sako Finnbear skrev:Nu ska det väl räcka ett tag!
1000st draglappar och ny nylonborste till Finnfire .22:an.
jerico skrev:En sabla fin bock!
jerico skrev:Jo silver duvan är jag också sugen på...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster