Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Använder du någon solvent eller olja när du drar rent med den?
Nej S355 är ju inte det bästa stålet för ändamålet, men håller ju för luftgevär.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Använder du någon solvent eller olja när du drar rent med den?
Nej S355 är ju inte det bästa stålet för ändamålet, men håller ju för luftgevär.
Bara med nån vapenolja som följde med. När den tog slut hällde jag över lite Frog Lube CLP i den flaskan & har kört med det.
Solvent behövs ju inte då jag bara skjuter subsonic ammo, ingen koppar.
börne skrev:Underbar dag i helt ok väder, stundtals varmt nog för t-shirt får man väl va nöjd med denna "vår"![]()
Blev test av Larzzon Enginnering adaptern, det fungerar men tyvärr är det lite för trångt för tassarna så man får släppa i diabolen & den hamnar lite fel ibland. Men det var värt ett försök.. tack till Larzzon![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Carm Custom Magazines varianten är riktigt smidig så jag kommer fortsätta med den.
peter68 stod för lite 16J fjäderpang![]()
Skitsnack mellan bojos & nha om nåt viktigt/oviktigt pågår...
Inte sett Tinis sedan i oktober... fram med kameran & hon känner mig & precis när jag ska fråga... JA!!! Jag laddar![]()
Ynot tränade på...
Tinis pangade på...
Så även jag![]()
peter68 hade med sig små dildosar som han testade...
I bössan alltså, dom gick inget bra![]()
![]()
Fortsatt hårdträning, tror Ynot blir farlig när han kommer till FT tävling![]()
Lite grillpaus i djungeln satt nice... högrevsburgare även denna gång för min del![]()
Rowan strippern sitter som en smäck på FX Dreampupen men testade idag & den ger försämrad precision så den måste tyvärr åka![]()
Testade även med ett av magasinen idag & med JSB Exact & spänd skruv i magasinet så lirade det riktigt bra. Det var väl dom korta RS & dåligt spänd skruv som gjorde att dom kantrade & mosades när jag skulle ladda så att jag fick haveri.
Dom har varit lite svåra att hitta ute i gräset... nu vore det väl fan om man inte skulle se dom![]()
Watchdog skrev:Ser ut att vara härligt drag i eran klubb!synd att man bor mer i mitten av Svedala.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster