Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Du tänker på knästående.
I fri ställning får du sitta som på bilderna.
börne skrev:3st på banan idag... två kom med på bild.
Sicken skönhet.... I alla fall om jag får säga det själv![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Ang. FT tävling, jag ska dit men AT44? jobbar tyvärr då det är FT tävling i Halmstad. Men han tränar på i alla fall![]()
Lite stilstudie på hur knästående kan se ut, Watchdog frågade om handens placering i tråden förra veckan. Nu är han vänsterskytt så är man en högerskytt som dom flesta är blir det ju spegelvänt.
Oj va det var vingligt idag. Det blev någon enstaka träff på en 60mm spinner på 50 meter. VARFÖR skjuter jag inte mer stående så man blir lite stabilare, men får ju helt skylla mig själv![]()
Knästående utan hamster är lite svårare än med, i alla fall för egen del, men i denna ställningen blev det i alla fall hyfsat stabilt & spinnern snurrade några varv. Stabilare skor är ju också att föredra, det gör ont att "bryta" av tårna som här.
Stående på 40 meter är ingen barnlek. Men det är sånt en FT skytt behöver behärska om man ska nå toppen.
AT44? skrev:Tackar för en mycket trevlig dag på banan.
Vi Skjöt & Njöt
börne skrev:Kom igen nu... Det måste väl vara fler som är intresserade av FT tävling i Halmstad 18/7 från MSG?
Är inga intresserade längre? Förr var vi ett helt gäng som drog iväg & hade skitkul både kvällen innan & under tävlingsdagen.
Nu är det 10st anmälda & risken är stor att det inte blir någon tävling. Lämnade över mailansvaret till Sigge idag så nu kan jag inte ens maila till er jag vet brukar vara med![]()
Vad jag ser är det jag & nha som anmält oss från våran klubb, bättre kan vi väl
börne skrev: Nitro kunde inte heller. Vilka mer ska man försöka jaga dit!?
Nitro skrev:börne skrev: Nitro kunde inte heller. Vilka mer ska man försöka jaga dit!?
Det är nog den enda helgen denna sommar som det krockar med annat viktigt tyvärr.
börne skrev:Trevlig dag... Mycket skitsnack om allt möjligt vilket är halva nöjet![]()
En hel del pangande med, blev c:a 200 genom pipan idag![]()
Inte alls mycket fotat, tänkte skita i det helt men nha tyckte att jag visst skulle ta nån bild, jag ville ju också va med så han fick snällt ta en på mig.
Inte mycket & snacka om... Vi pangade på allt möjligt, dock inget levande!! Ränna runt hej vilt bland skjutmålen på en öppen skjutbana, skärp er fågelskrälle, hur fan tänkte ni där![]()
![]()
Dom kom inte med på bild, men bojos pangade några skott som vanligt & Sigge kom förbi, dock inget pangande för honom. Han hämtade besiktigade & nyfyllda dykflaskor & jag & han ordnade med så han kunde ta över mailen för föreningen... Lycka tillNu har jag raderat det från både mobil & dator så nu är det ditt huvudbry
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster