Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
nha skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Mätt o belåten kör vi ett yoga pass
öhh
FT sittande
nha skrev:Dagens internationella skjutskola
För att följa länken så måste du registera dig.
nha skrev:
nha skrev:Hann knappt börja såga förrän sonen kom
Först pistol sedan diopter gevär.
Sedan kom även mor o ville skjuta pistol.
Hin har nog dänkt iväg trettio diaboler plus.
Stående. På bilden är pistolen oladdad.
![]()
nha skrev:är bild på pangen automatiskt en pangbild?
tagen igår då det för omväxlingskull blev ca 45m skytte på spinners ifrån kudde,
(skjutkudde, bord och stol är "alltid" med i (skåp) bilen om att i fall att ...)
vettedax skrev:nha skrev:är bild på pangen automatiskt en pangbild?
tagen igår då det för omväxlingskull blev ca 45m skytte på spinners ifrån kudde,
(skjutkudde, bord och stol är "alltid" med i (skåp) bilen om att i fall att ...)
Vilken bössa...snygg
Watchdog skrev:kudde och 25 meter fri ställning men idag var ingen bra [/url]
nha skrev:gissar som glad optimist att några tusen puffar senare kommer de mindre bra dagarna mer och mer sällan
nha skrev:Watchdog skrev:kudde och 25 meter fri ställning men idag var ingen bra [/url]
gissar som glad optimist att några tusen puffar senare kommer de mindre bra dagarna mer och mer sällan
börne skrev:nha skrev:gissar som glad optimist att några tusen puffar senare kommer de mindre bra dagarna mer och mer sällan
”Jag vet ingenting om tur, bara att ju mer jag tränar desto mer tur har jag”
Som en mycket känd skidåkare sa
Watchdog skrev:börne skrev:nha skrev:gissar som glad optimist att några tusen puffar senare kommer de mindre bra dagarna mer och mer sällan
Ja både pangande och inte minst vindläsning!idag blev jag nästan kriminell på vinden som verkade komma från alla hål och olika hastighet hela tidensånt måste jag öva in mer tur på!
nha skrev:Watchdog skrev:börne skrev:nha skrev:gissar som glad optimist att några tusen puffar senare kommer de mindre bra dagarna mer och mer sällan
Ja både pangande och inte minst vindläsning!idag blev jag nästan kriminell på vinden som verkade komma från alla hål och olika hastighet hela tidensånt måste jag öva in mer tur på!
Som sagts på detta forum och som regel på MSG:
Sätt ut vindmarkörer mellan pang och mål, (bambupinne/svetstråt/whatever och plastremsor/garn whatever).
På MSG var 10m.
Häng även ngt i din bössa, många har en garntråd. Jag har en papegojfjäder i en fisklina.
Watchdog skrev:Ja där kom du ju med bra tipps!
Watchdog skrev:Ja där kom du ju med bra tipps!nått sånt där enkelt måste jag ta och fixa till så vindläsandet går bättre än att kolla högt gräs och löv samt känna riktning med fuktat finger!![]()
börne skrev:Watchdog skrev:Ja där kom du ju med bra tipps!nått sånt där enkelt måste jag ta och fixa till så vindläsandet går bättre än att kolla högt gräs och löv samt känna riktning med fuktat finger!![]()
Vindflaggor är bra för att förstå varför det tar som det gör, man lär sig hur mycket det påverkar i en viss vind.
Man blev ju inte förvånad att man behövde hålla ut till vänster här t.e.x.![]()
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster