Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:vad gör dom original ??.
vettedax skrev:Testade min 300 s nyss . den ligger på 198 ms med jsb 4.53. kan man tänka sig det sitter en macarifjäder i ??? eller nått. vad gör dom original ??.
vettedax skrev:Ja det stämmer..köpte den för flera år sedan på tradera å har en svag aning om att den var renoverad . kanske inte så snygg stock, är väl bok..men inga märken eller rost.
zpiff skrev:vettedax skrev:Ja det stämmer..köpte den för flera år sedan på tradera å har en svag aning om att den var renoverad . kanske inte så snygg stock, är väl bok..men inga märken eller rost.
Var det från Gevär-Pär du köpte den? Har för mig att han köpte in partier av luftvapen lite här och där ifrån och fixade till samt sålde på Trattis eller Blocket mm.
vettedax skrev:Ja det stämmer..köpte den för flera år sedan på tradera å har en svag aning om att den var renoverad . kanske inte så snygg stock, är väl bok..men inga märken eller rost.
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:vettedax skrev:Ja det stämmer..köpte den för flera år sedan på tradera å har en svag aning om att den var renoverad . kanske inte så snygg stock, är väl bok..men inga märken eller rost.
För att följa länken så måste du registera dig.
Den där stocken är nog valnöt.
Silwer skrev:Det förekomtyd!igen bok säger en del, jag har skitit i att slipa ner min 78a, den är ok som den är även om den är lackad.
Vapnet funkar ju bra ändå och ja valnöt användes men inte utvalda bitar.
Och Jo 200mos med nominella diaboler tyder på någon trimfjäder förutom Maccari fanns det tyska fjädrar som gav mer effekt med, de såldes brett i Sverige.
Saknar namn men folk hade dem Hurricane sålde dem tom.
De äldre Maccari hamnade ofta över 200mps, en del köpte nåt var mm mins jag.
vettedax skrev:även en konstig som jag tror heter RT
vettedax skrev:Kollat runt lite på nätet..Feinwerkbau verkar ha funnits i många varianter ju..universalen i två vad jag kan se..även en konstig som jag tror heter RT...hittade dessa bilder samt en på Egun nyss som nog blir dyr om den blir såld..tror man kunde köpa den direkt för 4500EU...
börne skrev:4500 EUR för den... Dom har ju sabbat den med en massa träsnideri![]()
Men visst, vissa gillar ju sånt & det finns ju bara en, tydligen gjord för nån mässa 1988 men 4500 EUR är ju en hel del.
Vad får man ge för en helt std Running Target tro?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster