Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Mia2045 skrev:Hej. Någon lw pipa har jag inte sett att någon har. Men något jag vill ha är en reg, om det finns till dessa vill säga. NOVA STAR är reggad men kostar 2500 mer.
Mia2045 skrev:.....jag betalar inte 70% av nyvärdet på en 10 år gammal bara för att det står fx på den.....
Desaleux skrev:de lägger ner mycket på felfri träkolv UK marknaden kräset felfritt utförande.
Mia2045 skrev:Hallå hallå! Jag frågade om NOVA. Är vi inne på FX nu? 44 hatsan, det skiljer en del på dom. Går flaskan att ta bort, enligt hatsan så är den fast, men den. Måste väl få loss den på något sätt eller? Eller finns det andra sätt att montera en reg. Mvh
Stinsen skrev:Det tar inte många minuter på Google innan man hittat mängder med missnöjda hatsan ägare. Det finns många nöjda också såklart, men kvalitén och bristande kvalitetskontroll verkar göra ett Hatsan köp till ett lotteri.
Sen att de kostar typ 90% av liknande FX eller air arms, om man räknar in köp av regulator, gör inte saken bättre.
Jag har själv lockats av Hatsan och testat en vectis Jag ansåg att priset var för högt.
chaosborn skrev:
Dock så har ju TS haft 2 Hatsan och verkar nöjd alla får ju köpa vad de vill.
FX är inte alltid problemfritt, sök på Impact och gärna på amerikanska forum, såg någon som fått skicka tillbaka sin 3 ggr under ett år.
Jag stod själv i valet och kvalet för just en impact och alla inlägg om främst läckage gjorde att jag valde en annan bullpup.
Stinsen skrev:chaosborn skrev:
Dock så har ju TS haft 2 Hatsan och verkar nöjd alla får ju köpa vad de vill.
FX är inte alltid problemfritt, sök på Impact och gärna på amerikanska forum, såg någon som fått skicka tillbaka sin 3 ggr under ett år.
Jag stod själv i valet och kvalet för just en impact och alla inlägg om främst läckage gjorde att jag valde en annan bullpup.
Självklart ska man göra som man vill!
Hatsan kan säkert skjuta bra och de lyckas ju designa vapen som många lockas av. Men man kan nog konstatera att kvalitén inte är den jämnaste.
Skulle jag köpa en Hatsan, köper jag hellre en begagnad man vet fungerar bra. De står ju inte heller så högt i pris begagnade.
Vi är ju ganska högljudda, vi som tror att det finns bättre val. Jag förstår att många som är sugna på Hatsan tycker vi är tjatiga.
Men jag skulle gärna vilja höra från alla Hatsan ägare med. De är ju ganska frånvarande här på detta forumet.
Trots att Hatsan är störst på marknaden i Sverige(en chansning)? Varför är det så?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster