Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
qeyes skrev:Vad är det för gänga & längd ?
Ska väl var försänkt skalle ?
chaosborn skrev:Tycker din ser bättre ut än de man sett både på bild och på Youtube.
Lite tråkigt om inte FX kan hålla samma klass, är ju kul med något svenskt.
börne skrev:qeyes skrev:Vad är det för gänga & längd ?
Det är M5 10mm långa, försänkt skruv så då räknas ju totala längden på skruven.
MF6S M5x10 10.9 är väl rätt benämning.
Skrev 12.9 men tror dom svarta försänkta jag tänker på är i hållfasthetsklass 10.9 när jag tänker efter.
qeyes skrev:börne skrev:qeyes skrev:Vad är det för gänga & längd ?
Det är M5 10mm långa, försänkt skruv så då räknas ju totala längden på skruven.
MF6S M5x10 10.9 är väl rätt benämning.
Skrev 12.9 men tror dom svarta försänkta jag tänker på är i hållfasthetsklass 10.9 när jag tänker efter.
Jag har såna.
Skicka din adress på PM så skickar jag några till dig
börne skrev:Riktigt jämnt verkar den gå i alla fall då den bara diffade mellan 189-190 mps på 20 skott
qeyes skrev:Jag har såna.
Skicka din adress på PM så skickar jag några till dig
qeyes skrev:Hoppas det funkar bra.
Silwer skrev:Vi får väl veta mer till våren.
Silwer skrev:Och samma blir det ju här, man måste ju vara en stor fan av AA för att köpa en sådan här i första hand, liksom med Daystates två modeller.
börne skrev:Silwer skrev:Och samma blir det ju här, man måste ju vara en stor fan av AA för att köpa en sådan här i första hand, liksom med Daystates två modeller.
Jo undra hur många Galahad det finns i landet, tror ärligt inte det är speciellt många.
Silwer skrev:HW bygger inget sånt här.
Silwer skrev:Frågan är om de säljs som 7.5j, de plastvaoen de bygt har varit 16J, tydligen säljer de bra i UK.
Sen ok, jag vet inte om folk har den i Europa annars.
Silwer skrev:Dick kommer jag utfärda tillslag om du påstår att bullpups har en fördel över vanliga vapen när de används med stöd.;-)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster