Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
nha skrev::)
Är du nöjd med resultatet?
Yup, det är fjäderpelle 97 jag kluddade med
börne skrev:Blev en spontan 3 milatur i den goa höstvärmen till Torsebro krutbruk som började leverera krut 1682 & det tillverkades krut i 250 år.
börne skrev:Jo den äldsta eken sägs vara en ek i Småland på 800 - 1000 år. Minns inte vad den kallades nu.
G-son skrev:börne skrev:Jo den äldsta eken sägs vara en ek i Småland på 800 - 1000 år. Minns inte vad den kallades nu.
Kvilleken/Rumskullaeken. Nu verkar den tyvärr sjunga på sista versen, men än hänger den med.
För att följa länken så måste du registera dig.
Stinsen skrev:Så skönt med lite sol! Det har varit en jäkla vinter tycker jag.
Lång, blåsig, blöt och kall..
Stinsen skrev:Så skönt med lite sol! Det har varit en jäkla vinter tycker jag.
chaosborn skrev:Stinsen skrev:Så skönt med lite sol! Det har varit en jäkla vinter tycker jag.
Vilken vinter?
Väntar ju fortfarande
nha skrev:så här års blir det mest innegympa
börne skrev:Blivit några mil sen sist jag skrev här så börjar bli lättare att ta sig ut igen på lite goa cykelturer.
Samt nu har äntligen Hittaut i Kristianstad dragit igång, kul att inte ha ett mål mer än att flaxa runt & plocka checkpoints både mitt inne i stan & ute i strövområdena runt stan. Blev 2 mil idag utan att man märkte av det![]()
Bockade av 38st idag.
Stinsen skrev:börne skrev:Blivit några mil sen sist jag skrev här så börjar bli lättare att ta sig ut igen på lite goa cykelturer.
Samt nu har äntligen Hittaut i Kristianstad dragit igång, kul att inte ha ett mål mer än att flaxa runt & plocka checkpoints både mitt inne i stan & ute i strövområdena runt stan. Blev 2 mil idag utan att man märkte av det![]()
Bockade av 38st idag.
Vilken bra idé, ser roligt ut!
Det har sina nackdelar att bo ute på vischan ibland.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster