Helt underbar dag i grymt fint väder, inte ens kallt om tassarna, synd inte fler vågade sig dit bara
Blev ett test av min nya Air Arms Galahad R Carbine idag... Äntligen ska tilläggas då jag fick den från Air Arms/Hurricane i mitten av januari. men det har ju varit en evigt lång storm här nere.
Var lite kyligt direkt när jag kom dit strax innan 11:00 men solen värmde på bra & det blev riktigt skönt.
För att följa länken så måste du registera dig.Lite mekande med kikarsiktet så det satt där det skulle. Valde att skjuta från sandsäck sen, denna bössan passade inte alls med min bipod, det blev alldeles för högt, får leta upp nåt lägre eller köra från sandsäck när det är bänkskytte som gäller.
För att följa länken så måste du registera dig.Det blev bara en fyllning idag men då man kan fylla denna till 250 bar blev det en hel del skott ändå

Kunde inte fylla då jag inte orkade asa med dykflaskan & kompressorn är sönder.
För att följa länken så måste du registera dig.Precisionen var som vanligt bra när det gäller Air Arms. Alla grupper blev långt från lika fina men hade bara en random Air Arms Diabolo Field burk med mig, får testa lite olika framöver.
För att följa länken så måste du registera dig.Underbart att panga igen, det är enda sedan 6:e november senast
För att följa länken så måste du registera dig.Fick ju ta en finbild också på skönheten... Japp, kallar den skönheten då jag har börjat gilla utseendet på Galahad, den är snyggare live än på bilder tycker jag
För att följa länken så måste du registera dig.Edit... Förtydligar detta så folk ser det. Kompressorn vi hade har tyvärr gått sönder. Markus ska försöka laga den, så tänk på det om ni ska dit, där finns ingen kompressor att fylla med för tillfället. Går den inte att få liv i får vi titta på alternativ enligt honom