Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Förr var det vanligt att vi körde 2 X 25 måls tävlingar och då gick det bra att skjuta med olika gevär i olika klasser
börne skrev:Nitro skrev:Förr var det vanligt att vi körde 2 X 25 måls tävlingar och då gick det bra att skjuta med olika gevär i olika klasser
Var ju omtyckt av vissa att kunna gå ett varv med olika bössor, sen kunde man ju även gå "Dagens Dubbel" med samma bössa som blev en egen "hittepå" klass.
Men dom som inte riktigt gillade det var väl dom mest inbitna VM skyttarna som såklart till viss del såg tävlingarna som träning inför EM/VM & ville då skjuta mer än en 25-30 måls bana.
En annan grupp som inte gillade detta var dom som sköt i 10J klasserna på en mer avslappnad hobby nivå & fick helt plötsligt tävla mot VM skyttar när dom gick ett andra varv med en 10J bössa & vann överlägset. Jag vet en som slutade till viss del p.g.a. detta.
Alltid svårt att göra alla nöjda.
Du får helt enkelt köra varannan tävling med dina bössor Stinsen så kommer du på vilket du gillar mest
Stinsen skrev:Det blir säkert sköj, väl på plats!
Det är som att ge sig iväg och fiska en tidig morgon. Det är rätt motigt när klockan ringer , men aldrig har man ångrat sig i efterhand.
börne skrev:Stinsen skrev:Det blir säkert sköj, väl på plats!
Det är som att ge sig iväg och fiska en tidig morgon. Det är rätt motigt när klockan ringer , men aldrig har man ångrat sig i efterhand.
Saknar antagligen bara att vi var en hel del från MSG som åkte iväg & ofta samåkte & hade skitkul. Nu är det ingen FT aktivitet alls i klubben på lördagarna & knappt några skyttar så man tappar själv lusten. Får hoppas klubbtävlingarna, 6st i år kommer få igång det igen.
Jaja… nog om mina ”beskymmer”
skjutglad skrev:Dock fast hamster men det kanske är Ok.
skjutglad skrev:Han kan få låna mitt pcp 10j Crosman med Falcon F50.
Har dock inte skjutit in det hundra rätt men skall försöka
göra en tabell tills tävlingen.
Dock fast hamster men det kanske är Ok.
skjutglad skrev:Man undrar ju var alla Mörrums skyttar är
när det är hemma tävling. Brukar ju vara 6-8 stycken
som brukar delta.
skjutglad skrev:Man undrar ju var alla Mörrums skyttar är
janned skrev:skjutglad skrev:Man undrar ju var alla Mörrums skyttar är
Här är en av dom och jag är anmäld !!
Sweron skrev:Jag ber om ursäkt, vet verkligen inte hur detta gick till, men av någon anledning är jag nu anmäld INNAN sista anmälningstid. Förlåt, ska kanske inte hända igen. Ses nästa helg!
börne skrev:Nu är det 14 st anmälda med dig varav 4 st debutanter i indTA
Nitro skrev:börne skrev:Nu är det 14 st anmälda med dig varav 4 st debutanter i indTA
Plus en debutant som anmält sig till mig direkt.
Fem debutanter är jättebra, det behövs.
Stinsen skrev:Nitro skrev:börne skrev:Nu är det 14 st anmälda med dig varav 4 st debutanter i indTA
Plus en debutant som anmält sig till mig direkt.
Fem debutanter är jättebra, det behövs.
Jag lyckades dra med mig två debutanter så vi borde vara två, kanske tre debutanter anmälda via mejl.
Kanske har det hamnat i skräpposten?
Leopold skrev:Har försökt anmäla mig via Indta-länken (som jag själv skickade...)
Men det händer inget alls när jag klickar på skicka in anmälan. Hur som helst, jag har anmält mig i 16J PCP. Eller försökte i alla fall
Riktigt skabbigt gammalt system detta som ser ut att vara från förra årtusendet.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster