Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Har jag räknat rätt nu så är vi 18st.
Nitro skrev:börne skrev:Har jag räknat rätt nu så är vi 18st.
Jo du räknade rätt!
Men herr Wessman gjorde en Sweron och glömde helt bort att anmäla sig så nu är vi 20 st![]()
Så Fredrik och Lucas dyker också upp vilket som alla vet innebär att vi håller en hög nivå.
Men jag vet att banan blir en utmaning även för dem eftersom jag, AT44 och Börne har byggt den.
Det handlar inte om långa mål då utan andra svårigheter tänker jag.
Debutanterna slipper de svåraste målen.
Ska bli skoj att träffa er alla på söndag
Nitro skrev:Men herr Wessman gjorde en Sweron och glömde helt bort att anmäla sig…
Stinsen skrev:Tusen tack Nitro med familj och Mörrums skyttegille! Så trevligt det var!
janned skrev:Vill tacka Alla för en fantastiskt rolig dag igår !![]()
Superkul att träffa alla igen plus alla nya ansikten....sen att det gick hyfsat bra igår med blev ju en bonus !!
Dottern hälsar också...tror vi har en ny skytt där, hon har redan börjat prata om nästa tävling
Martin skrev:Finns det nåt resultat någonstans?
Nitro skrev:Fick indikationer på att målen för debutanterna var något för lätta.
Svårighetsgraden kunde varit högre helt enkelt.
Det är viktigt för oss banbyggare att få feedback från er debutanter vad ni tycker.
Så ös på med feedback till oss vad ni tyckte.
BsaR10 skrev:Nitro skrev:Fick indikationer på att målen för debutanterna var något för lätta.
Det är viktigt för oss banbyggare att få feedback från er debutanter vad ni tycker.
Feedback: om jag jämför med målen i Hellmeslöv så va målen 10-15 meter lättare eftersom det va större öppning. Hade det varit 15 mm hade det varit mer utmaning.
Men det va kul med höga poäng och bäste skytt vann.
Nitro skrev:BsaR10 skrev:Nitro skrev:Fick indikationer på att målen för debutanterna var något för lätta.
Feedback: om jag jämför med målen i Hellmeslöv så va målen 10-15 meter lättare eftersom det va större öppning. Hade det varit 15 mm hade det varit mer utmaning.
Men det va kul med höga poäng och bäste skytt vann.
Ja och då återstår frågan
Vilket är roligast / bäst?
Sänka många mål och få höga poäng
Alternativt en svårare bana som är mer utmanande och kanske mer utvecklande men med färre sänkningar.
Tidigare år hade vi inga extra debutantmål. Då fick nybörjarna skjuta samma mål som vi andra vilket såklart var mycket svårt med få fällningar.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster