Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johndeere skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Fin kväll för lite skytte. Luftar Hw97an.
vettedax skrev:Johndeere skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Fin kväll för lite skytte. Luftar Hw97an.
ja fin bild...men är det tomt i huset.
zpiff skrev:Nyfiken då jag har en HW 97TH. Vad har du för kikare på den?
Stinsen skrev:Härligt!
Längtar hem från semestern så jag kan få skjuta lite! Har köpt lite 22lr ammunition som ska testas.
Johndeere skrev:zpiff skrev:Nyfiken då jag har en HW 97TH. Vad har du för kikare på den?
Siktet är ett Walther 3-9x40. Inget proffssikte men funkar helt ok. Är 30mm tub så det är robust.
Mvh
Johndeere skrev:Stinsen skrev:Härligt!
Längtar hem från semestern så jag kan få skjuta lite! Har köpt lite 22lr ammunition som ska testas.
Jo 22lr är roligt att panga med. Jag har en Weirauch hw 66 i 22lr, vad skjuter du med?
Mvh
Johndeere skrev:Stinsen skrev:Härligt!
Jo 22lr är roligt att panga med. Jag har en Weirauch hw 66 i 22lr, vad skjuter du med?
Mvh
börne skrev:Johndeere skrev:zpiff skrev:Nyfiken då jag har en HW 97TH. Vad har du för kikare på den?
Siktet är ett Walther 3-9x40. Inget proffssikte men funkar helt ok. Är 30mm tub så det är robust.
Mvh
Ställer inte den fasta parallaxen på 50 meter till det om man vill skjuta på närmare avstånd?
Fungerar inte alls när man har större förstoring, blir väldigt suddigt vid fel justering av parallaxen.
Stinsen skrev:Johndeere skrev:Stinsen skrev:Härligt!
Mvh
Jag har en Brno mod 2 som jag haft ett tag. Men har aldrig riktigt testat fram vilken ammunition som funkar bäst i den. Så nu tänkte jag att det var dags, när man hade tid att köra inom jaktaffärer på semester!
Hur är din hw66? Skjuter den bra?
Detta har jag köpt förutom det jag har hemma. Har en del Rws redan.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Måste skaffa lite SK LRM & testa på 100 meter. Sist hade jag 5 skott 26mm cc på 100 meter med SK RM. Så kanske svårt att förbättra. Vet inte riktigt vad man kan begära på 100 meter som tightast grupp med 22lr?
Sen ska man ju likt luftbössorna hitta rätt batch, sköt ju i skottstol hos Anders på Skytteservice i Älmhult & testade ut bästa batch av SK RM han hade hemma & köpte rubbet av den.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster