Tack till alla medlemmar!

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Tack till alla medlemmar!

Inläggav Luftpangarn 22 sep 2022, 08:24

Jag kan inte nog förklara hur mycket jag älskar luftvapen.info

Jag är medlem i ett politiskt parti. Men tyvärr är mitt parti lika djävla dåligt som alla andra partier, på att verkligen engagera sina medlemmar hela tiden - inte bara för att smeta upp valaffischer vart fjärde år. (Skit jag inte orkar med. Jag knackar dörr, och pratar med riktiga människor. Det är djävligt nyttigt för mig och dem! Valaffischer ökar valdeltagande, men inte påverkar inte partival, så vi alla partier skulle lika gärna kunna köra gemensam kampanj "Rösta!" Vilket är det viktigaste. För även om man inte är ond, som Putin, vill man ju fan veta vad folk tycker man skall bestämma om äldreomsorg och allt möjligt annat.)

Jag försöker sedan fyra år övertyga just mitt parti att organisera lika seriös diskussion som luftvapen.info representerar. Varför det går så djävla trögt, blir jag inte klok på. Vår partis IT-ansvarige är sådär knaskung som alla som fattade någonting om datorer, var på 80-talet. Jag är snudd på gråtfärdig över skiten.

Å andra sidan bör man betänka att bara ett enda svenskt parti någonsin har haft medlemsomröstning om vilken partiledare man skall ha. (Och nej, det var inte SD, fast man kunde trott det.)

Hursomhaver, alla mina "virtuella vänner" här - ni är ju faktiskt på riktigt! :) Jag skall ner till stranden och skjuta mitt senaste förvärv "UX Race Gun" pistolen. Och det litet märkliga är, att jag inte känner mig som så ensamt ental, som jag faktiskt är, utan jag har sällskap av många här, när jag skjuter., Ni sitter inte fysiskt påb min strand och dricker öl och skjuter picka. Men ni finns i mitt hjärta!!! :) :Thumbupp: :cheeRs:
Favoriter för tillfället; Colt Government 1911 A1 diabol och UX Race Gun.
Luftpangarn

Tack utdelade: 1521 gång
Tackad: 343 gånger i 230 inlägg
Skytteklubb: nej, inte än
Luftvapen favorit: Kan ändra sig ;-)

Följande användare vill tacka Luftpangarn för detta inlägg
XY1 (22 sep 2022, 11:38), ryden (22 sep 2022, 12:43), Johndeere (22 sep 2022, 16:35), huldreh (23 sep 2022, 12:07)

Re: Tack till alla medlemmar!

Inläggav chaosborn 22 sep 2022, 17:08

Bjuder Du på öl så får Du kanske fysiskt besök ^^
Omae wa mo shindeiru
Användarvisningsbild
chaosborn

Tack utdelade: 27 gång
Tackad: 85 gånger i 75 inlägg
Luftvapen favorit: Hatsan at p1

Följande användare vill tacka chaosborn för detta inlägg
Luftpangarn (22 sep 2022, 21:37)

Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat