av flykick666 08 okt 2022, 17:23
Skillnaden när jag skjuter utan att ha gjort mantel rörelse jämfört med om jag gjort är knappt där. Jag känner av den, men den är fortfarande hård som fasen att trycka av.. Jag antar att så som du beskriver är så den fungerar, för när jag trycker in den runda grejen man lägger diaboler i i magasinet så trycks dom in 1-2mm in i kammaren som håller dom tills jag skjuter ut dom. Och ja, den roteras när jag börjar trycka in avtryckaren.
Nej, jag har inte tagit av mateln. Jag har försökt att mecka med den innan men den är så svår att få ut peggar och sånt som ska ut om manteln ska av, så jag har avbrutit mina försök till att mecka innan jag kommit så långt. Ska jag ta av manteln och smölja lite oh kolla så allt ser bra ut? Den har dock varit såhär hård avtryckare hela tiden, ända sedan den var ny. Och jag har hört på forum att andra klagar på att den är hård att trycka av, men jag tvivlar på att den är så hård som min. När min tjej akjutit den har hon flera ggr fått avbryta försök till skott för hon inte hållt pistolen tillräckligt stadigt så hon kunnat trycka av, hon hade aldrig kunnat göra det med en hand/ett finger vilket är helt galet hårt.. det kan lixom inte vara så hård den ska vara
-
flykick666
-
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg
-