Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
PLUTTE skrev::Thumbupp: Snyggt!
vettedax skrev:Snygg bössa..blir sugen på en sådan nu..är det samma mekanik som i HW 95 ??? eller större cylinder å pistong ??
Martin skrev:Vill minnas att det skiljer en del mellan HW35 och HW95. Har inte 35 skruvat bakstycke, medans 95 har de där skumma klackarna som låser bakstycket?
Sitter på mobilen så kan inte ta upp sprängskisserna.
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
Å fan? Trodde inte man var in och micklade med en sån ikon?! HW35 är en av Weihrauchs modeller jag aldrig ägt. Min HW80 har som kommit emellan och omittat ett inköp.Sako Finnbear skrev:Martin skrev:Vill minnas att det skiljer en del mellan HW35 och HW95. Har inte 35 skruvat bakstycke, medans 95 har de där skumma klackarna som låser bakstycket?
Dom äldre HW35 hade skruvat bakstycke, men inte längre.
Martin skrev:Å fan? Trodde inte man var in och micklade med en sån ikon?! HW35 är en av Weihrauchs modeller jag aldrig ägt. Min HW80 har som kommit emellan och omittat ett inköp.Sako Finnbear skrev:Martin skrev:Vill minnas att det skiljer en del mellan HW35 och HW95. Har inte 35 skruvat bakstycke, medans 95 har de där skumma klackarna som låser bakstycket?
Dom äldre HW35 hade skruvat bakstycke, men inte längre.
Chris skrev:jag ville precis svara angående bakstycket.
fick hem en sprillandsny 35a jag med i går och där är det fortfarande som det var förut: skruvat.
vettedax skrev: ..är det samma mekanik som i HW 95 ??? eller större cylinder å pistong ??
atte69 skrev:vettedax skrev: ..är det samma mekanik som i HW 95 ??? eller större cylinder å pistong ??
35 an är samma som 80 an det är slaglängden som skiljer .
vettedax skrev:atte69 skrev:vettedax skrev: ..är det samma mekanik som i HW 95 ??? eller större cylinder å pistong ??
Nu fattar jag inte riktigt...är det samma slaglängd på 80an å 35an ?? å samma packning ??
atte69 skrev:vettedax skrev:atte69 skrev:vettedax skrev: ..är det samma mekanik som i HW 95 ??? eller större cylinder å pistong ??
Nu fattar jag inte riktigt...är det samma slaglängd på 80an å 35an ?? å samma packning ??
nä det är samma diameter på cylindern , hw 80 och hw 35 är (i princip) samma bössa men olika slaglängd
Sako Finnbear skrev:atte69 skrev:vettedax skrev:atte69 skrev:vettedax skrev: ..är det samma mekanik som i HW 95 ??? eller större cylinder å pistong ??
nä det är samma diameter på cylindern , hw 80 och hw 35 är (i princip) samma bössa men olika slaglängd
Vilken av dom har den kortare slaglängden?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst