Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Grönberg skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Jag har fått hem Heinz Reinkemeiers bok om luftgevärskytte. Över 200 sidor fullproppade med goda råd. Helt suverän bok och man märker att han verkligen kan ämnet. Jag köpte den från MEC i Tyskland och den finns att få både på tyska och engelska.
börne skrev:Gillade sigge63’s Aimsport Rimfire II så pass att jag var tvungen att köra inom Jaktia idag & köpa en fast jag väntar på en OTK SAK .22LR från Jakt.se.
Från att inte kunna köpa till att kunna köpa så många man vill gör det ju lätt att spendera![]()
Att ett ”rör” kan va så kul![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Sverige, Finland & Norge i samarbete![]()
Aimsport, Tikka & GRS.
börne skrev:Gillade sigge63’s Aimsport Rimfire II så pass att jag var tvungen att köra inom Jaktia idag & köpa en fast jag väntar på en OTK SAK .22LR från Jakt.se.
Från att inte kunna köpa till att kunna köpa så många man vill gör det ju lätt att spendera![]()
Sako Finnbear skrev:börne skrev:Gillade sigge63’s Aimsport Rimfire II så pass att jag var tvungen att köra inom Jaktia idag & köpa en fast jag väntar på en OTK SAK .22LR från Jakt.se.
Kör med den på min .22lr jag med. Funkar helt okej tycker jag.
På min .22Wmr har jag en Stalon RM.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:börne skrev:Gillade sigge63’s Aimsport Rimfire II så pass att jag var tvungen att köra inom Jaktia idag & köpa en fast jag väntar på en OTK SAK .22LR från Jakt.se.
Kör med den på min .22lr jag med. Funkar helt okej tycker jag.
På min .22Wmr har jag en Stalon RM.
Har sålt den. Köpte en A-Tec Wave Carbon istället. Endast 88 gram & bättre dämpning.
Edit: Såg två inlägg upp jag redan nämnt det.
Vart har du hållit hus? Längesedan du skrivit.
Sako Finnbear skrev:Ja du... En skiljsmässa och en flytt kom emellan, så jag har haft häcken full om man säger så.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Ja du... En skiljsmässa och en flytt kom emellan, så jag har haft häcken full om man säger så.
Åfan... Hoppas det var så smärtfritt det kan va!! Är ju såklart aldrig kul men kan ju förhoppningsvis leda till att man mår bättre i sinom tid, man särar ju på sig av en anledning.
Lite kul för jag kollade gamla inlägg i förrgår & såg b.l.a. dina inlägg i krutdelen & tänkte var fan håller den snubben hus, sen idag var det en massa inlägg från dig
PLUTTE skrev:Beställde en sån här.
Martin skrev:Förhoppningsvis kan jag lägga in en bild här imorgon....
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
börne skrev:PLUTTE skrev:Beställde en sån här.
Vet Batistuta köpte en sådan för en del år sedan, verkar fungera bra till ett riktigt billigt pris, dock gått upp en del i pris nu i jämförelse med dom 240kr han gav men det har ju fan allt annat också gjort, ändå billigt![]()
viewtopic.php?f=6&t=19147&hilit=240+kronograf
Sako Finnbear skrev:Var väl inte helt smärtfritt då det var frugans beslut. Men sådant är livet...
sem1902 skrev:Sako Finnbear skrev:Var väl inte helt smärtfritt då det var frugans beslut. Men sådant är livet...
Tråkigt! Been there…. Och då är det ju en jäkla tur att det finns schyssta bössor, kikare och andra nödvändigheter att införskaffa!
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster