Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Vet en hel del som köpt denna sedan kapat till i den längs man vill ha den.
För att följa länken så måste du registera dig.
Men vet inte hur hög den är, står inte vad jag ser. Misstänker den är mer än 10mm.
Chris skrev:Picatinny och Weaver är nästan identiska med knappt 22mm.... skillnaden är obefintlig för privat eller jaktligt bruk.
Dovetail är ca 9,5mm och ganska vanligt på dem luftvapen vi sysslar med.
Chris skrev:det funkar bra med denna risern du visade och börne länkade till... kanske du kommer något för högt för min smak med denna höga endelsfäste du har.
vettedax skrev:En fråga ???? för två år sedan köpte jag ett tuningkit från tyskland till min Fb 300...har aldrig blivit av att montera det..tydligen starkare fjäder å en speciell kannring enligt bild....nån som provat detta ???
Chris skrev:vettedax skrev:En fråga ???? för två år sedan köpte jag ett tuningkit från tyskland till min Fb 300...har aldrig blivit av att montera det..tydligen starkare fjäder å en speciell kannring enligt bild....nån som provat detta ???
jag har provat... inte värd pengarna imö .... själv kunde jag inte mäta en förbättring eller prestandaökning med denna ringen.
den gamla ringen ska sitta kvar tills den bryter sönder av nån anledning.
denna "tuning"-fjäder tycker jag inter heller särskild om... kör mestadels med original tvådelad eller ibland med Maccari
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst